Na aardig wat uurtjes speuren stel ik toch maar hier de vraag. Hoewel we erg blij met onze houten tafel met stalen frame zijn. Geeft deze toch wat problemen. Bij het verplaatsen zagen we ineens allemaal zwarte vlekken in de de ge-oliede vloer zitten. Deze hebben we aardig weg weten te poetsen. Maar nu 2 weken later zitter er opnieuw weer zwarte vlekken in de vloer. Ondanks het plaatsen van een dikke vilt laag. We hebben twee kinderen die nog wel eens een beker drinken van de tafel laten vallen.
Nu zijn er aardig wat oplossingen te vinden voor het verwijderen van de zwarte vlekken. (Zie hier, hier en hier) Nu zou ik deze vlekken in de toekomst graag voorkomen. Zeker met de aankomende verhuizing en de nieuwe houten vloer is dat geen overbodige luxe.
Moet ik voortaan ook extra goed onder de tafelpoten droog maken. (tafel is ontilbaar dus voor mijn vriendin on mogelijk). Of is er een optie om met pootjes of zoiets te werken zonder dat de uitstraling van de tafel hier onder leid.
Om deze vlekkenwater gaat het
.
Nu zijn er aardig wat oplossingen te vinden voor het verwijderen van de zwarte vlekken. (Zie hier, hier en hier) Nu zou ik deze vlekken in de toekomst graag voorkomen. Zeker met de aankomende verhuizing en de nieuwe houten vloer is dat geen overbodige luxe.
Moet ik voortaan ook extra goed onder de tafelpoten droog maken. (tafel is ontilbaar dus voor mijn vriendin on mogelijk). Of is er een optie om met pootjes of zoiets te werken zonder dat de uitstraling van de tafel hier onder leid.
Om deze vlekkenwater gaat het
Het oneindige X 0