Ik heb recentelijk een schuurtje+overkapping laten bouwen in de tuin. Tevens een dikke 5-aderige grondkabel vanuit de meterkast naar het schuurtje getrokken. Deze wil ik nu gebruiken om stopcontacten en lichtpunten in het schuurtje te krijgen. Ik heb hier echter een aantal vragen over.
- Ik hoef geen extra groep voor de tuin. Ik vind het goed genoeg om een simpele stekker aan de kant van de meterkast te monteren en klaar. Dit is puur geredeneerd vanuit functionele behoefte. Is dit technisch gezien toegestaan?
- Ik heb e.e.a. uitgezocht qua materiaal; ik zou graag jullie ervaring gebruiken om te verifieren of het allemaal goed is / past
- Stekker om aan de kant van de meterkast aan de kabel te monteren (klik). Ik weet dat ik dan voor niets een 5-aderige kabel heb gepakt. Echter de aanvullende aders ga ik toch niet gebruiken (continue stroom in de hele tuin is prima)
- Kabeldoos in tuinhuisje, klik
- 8x bijpassende opzetstukjes (klik)
- Bij de deur in het schuurtje wil ik een WCD met 2x schakelaar en 1x stopcontact (Klik)
- Onder een bankje (veranda) wil ik een dubbele WCD: klik
- En nog een keer dezelfde WCD, maar dan ergens anders onder de overkapping: klik