Online kalender door derden in te vullen zonder registratie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoffelmans
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-01-2024
Hallo,

Even schetsen: ik ben bezig met een paddenoverzetactie (kikkers, padden en salamanders veilig naar de overkant van de straat brengen). Hiervoor zijn er veel vrijwilligers nodig.
Het zou handig zijn moest ik via Facebook (we hebben een eigen groep) een link kunnen plaatsen naar een online kalender waar mensen zelf kunnen invullen waar en wanneer ze zouden kunnen helpen.
Dus bv. op de X-as de verschillende datums (za 09/03, zo 10/03, ...) en op de Y-as de verschillende overzetzones (Diestsestraat, Veelsebaan, ...). In de kruisingen kunnen mensen dan hun naam invullen. Kortom: een laagdrempelig gratis systeem, waar mensen niet voor moeten registreren, en waar ze zelf gegevens kunnen toevoegen en waar iedereen direct een overzicht heeft van de bezette en open slots per dag.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Groeten,
stoffelmans

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dit kan met datumprikker. Je kunt de link gewoon delen en dan kan iedereen zich inschrijven. Anders een Google Docs Form, wellicht.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoffelmans
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-01-2024
Bedankt voor je antwoordje. Ik vrees dat dit een systeem is zoals een Doodle, met een paar datums en 1 locatie. Voor Google docs moet iedereen zich registreren dacht ik, én ik zie daar ook niet direct de oplossing...