Toon posts:

Artikelen in pricewatch zijn niet wat ze zouden moeten zijn

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik was op zoek naar een goedkope tablet maar de links in de pricewatch gaan niet naar de producten waar ze naar zouden moeten linken:

pricewatch: Vision VFS2 Zwart

pricewatch: Apple iPad WiFi + Cellular (voorjaar 2012) 16GB Zwart

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Verwijderd Sowieso wil je ze niet bij Max ICT (of MyCOM) kopen.

Zie ook Suggestie: MaxICT weren van tweakers.net pricewatch

[ Voor 52% gewijzigd door Room42 op 09-03-2019 11:41 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@Verwijderd Afgezien van bovenstaande, het topic staat in het verkeerde subforum (verzoek voor verplaatsen is ingediend ;) ) en je kan met de muis op de totaalprijs gaan staan waarna er een popupje verschijnt met de link naar het meldpunt voor dit soort dingen O-)

[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 09-03-2019 11:45 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Raven schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 11:43:
@Verwijderd Afgezien van bovenstaande, het topic staat in het verkeerde subforum (verzoek voor verplaatsen is ingediend ;) ) en je kan met de muis op de totaalprijs gaan staan waarna er een popupje verschijnt met de link naar het meldpunt voor dit soort dingen O-)
OK, dat had ik nog niet gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:41
Die iPad heb ik al twee keer gemeld en telkens krijg ik daar een bevestiging van. Nu staat hij er dus weer in. Er zit volgens mij een fout in de automatische prijsvermeldingen van de webshop.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 11:55:
[...]

OK, dat had ik nog niet gezien
Vroeger was het linkje daarnaartoe direct zichtbaar, helaas komt het nog wel eens voor dat de huidige plek niet gevonden wordt, je bent verre van de eerste ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1