Haat berichten en transfobische berichten op manning bericht

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Aelyss
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 06-12-2023
Hoi,

De post: nieuws: Chelsea Manning moet cel in na weigering te getuigen in WikiLeaks-ond...

Het valt mij op dat op een technologie site, mensen toch weer even de na-druk willen leggen op hun mening om transgender personen (en soms ook homo) even een steek in de rug te geven. Ik heb geen idee waar ik dit het best kan melden als dit niet de juiste plaats is.

Om er een paar te linken:
john molotov in 'nieuws: Chelsea Manning moet cel in na weigering te getuigen...
Pino Blauw in 'nieuws: Chelsea Manning moet cel in na weigering te getuigen i...
mark184 in 'nieuws: Chelsea Manning moet cel in na weigering te getuigen in W...
xtrmx in 'nieuws: Chelsea Manning moet cel in na weigering te getuigen in Wik...
Rzarect0r in 'nieuws: Chelsea Manning moet cel in na weigering te getuigen in...
totaalgeenhard in 'nieuws: Chelsea Manning moet cel in na weigering te getuig...

Dit heeft overigens niks met politiek correct handelen te maken (stom dat dit tegenwoordig vermeld moet worden). Zo ga je niet met mensen om, klaar. Ik zie graag dit soort haat berichten verwijderd.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 03:09
Aelyss schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 10:21:
Hoi,

De post: nieuws: Chelsea Manning moet cel in na weigering te getuigen in WikiLeaks-ond...

Het valt mij op dat op een technologie site, mensen toch weer even de na-druk willen leggen op hun mening om transgender personen (en soms ook homo) even een steek in de rug te geven. Ik heb geen idee waar ik dit het best kan melden als dit niet de juiste plaats is.

Om er een paar te linken:
john molotov in 'nieuws: Chelsea Manning moet cel in na weigering te getuigen...
Pino Blauw in 'nieuws: Chelsea Manning moet cel in na weigering te getuigen i...
mark184 in 'nieuws: Chelsea Manning moet cel in na weigering te getuigen in W...
xtrmx in 'nieuws: Chelsea Manning moet cel in na weigering te getuigen in Wik...
Rzarect0r in 'nieuws: Chelsea Manning moet cel in na weigering te getuigen in...
totaalgeenhard in 'nieuws: Chelsea Manning moet cel in na weigering te getuig...

Dit heeft overigens niks met politiek correct handelen te maken (stom dat dit tegenwoordig vermeld moet worden). Zo ga je niet met mensen om, klaar. Ik zie graag dit soort haat berichten verwijderd.
Wat een niveau weer zeg... Plaatsvervangende schaamte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:42
Wat ontzettend tenenkrommend. Dit heeft totaal niets met het artikel te maken.
Kunnen de mods na zwaar modereren van 2/3e van de reacties ook kijken naar de ratings die sommigen blijkbaar aan dit soort berichten moeten geven? Vele berichten zijn +3 spotlight door een aantal lui.

Bij voorkeur een ban van de FP. Als dit is hoe je over andere mensen spreekt hoor je hier niet thuis.

Wat een lui :N

[ Voor 18% gewijzigd door LED-Maniak op 09-03-2019 10:50 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Het zijn idd extreem asociale, bekrompen reacties daar ja. Dieptriest niveau van een stelletje extremisten.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
We gaan even schoffelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HardwareOutlet1
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 06-08 14:56
Ben het eens met de OP, wat een enorme tegenvaller. Had meer verwacht van de mede-tweakers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even nalezend denk ik dat er nog wel wat meer geschoffeld mag worden. Alsof het GeenStijl is.
Pagina: 1