Wat kan je nog meer met een DAT Drive

Pagina: 1
Acties:

• GeenHackman
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09-2024
Ik heb een DAT drijfje (voor niets gekregen), is dit alleen maar voor een backuppie te gebruiken of weet iemand nog een LEUKE toepassing....

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
je kan er met ghost je images op zetten (onder dos met een aspi driver)

tevens kun je met direct tape access (speciale drivers) je tape als een HDD zien... is wel grappig gezicht (Alleen wel traag natuurlijk)

A wise man's life is based around fuck you

• GeenHackman
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09-2024
o.k. thanks. "DAT" dacht ik al, maar ik hoopte op iets leukers eigenlijk. maar toch bedankt natuurlijk.;)

Verwijderd

films erop pleuren?

• iGadget
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07-2025

iGadget

Wowsers!

Misschien kun je met wat slimme proggies en advanced routing er een 'echte' DAT recorder van bouwen... zoiets is wel vet (maar ik weet niet of het werkt), een nieuwe DAT recorder kost nog altijd meer dan 1000 piek :)

"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Op m'n opleiding hebben we een opdracht gehad om een DAT tape te gebruiken als MP3 opslagmedium. 't Werkte best leuk, en er passen behoorlijk veel MP3s op natuurlijk.

We hadden 't zo gemaakt dat ie een behoorlijk buffer had (1MB ofzo). Als hij dan de laatste MB van de MP3 gelezen had, had ie 1 minuut de tijd om het volgende nummer op de tape op te zoeken. Dus er zat niet een lange spoelpauze tussen de nummers.

Siditamentis astuentis pactum.

Pagina: 1