Verkoop hp laptop/aankoop macbook pro

Pagina: 1
Acties:
  • 425 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers leden,

Ik wil graag de laptop die ik nu gebruik voor mijn studie (HP PAVILION 17-AB450ND, later uitgebreid tot 16 gb werkgeheugen) inwisselen voor een tweedehands/refurbished macbook pro met dezelfde specificaties, zonder al te veel bij te moeten betalen. In mijn zoektocht naar inkopers van laptops ben ik tot nu toe enkel websites tegengekomen die maximaal 30% van de originele aankoopprijs bieden voor mijn hp :( . De originele aankoopprijs was 1249 euro. Ik heb de laptop nu zo'n 1,5 jaar in gebruik en er zitten zeer lichte gebruikerssporen op. Mijn vraag is of jullie een winkel/webshop kennen waar ik voor een fatsoenlijk bedrag mijn hp laptop kan verkopen en of jullie wellicht advies hebben voor het aankopen van een macbook pro met idem specificaties.

Alvast bedankt!

iWear

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nortepe85
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 16:12
Ik denk dat je meer kans maakt op Marktplaats. Als zo’n webshop inkoopt, wil het er natuurlijk ook nog wat aan verdienen bij verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nortepe85 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 23:06:
Ik denk dat je meer kans maakt op Marktplaats. Als zo’n webshop inkoopt, wil het er natuurlijk ook nog wat aan verdienen bij verkoop.
Dat kan ik begrijpen, heb je enig idee wat ik er dan voor zou kunnen vragen qua prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stonehawk
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-06 13:19
Geen idee, maar wat als je nou gaat kijken wat andere mensen vragen voor jou product heb je misschien een beter idee.

Volgens mij is het niet de bedoeling van dit forum om te vragen hoeveel iets zou kosten. Vinden modjes over het algemeen niet zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 11:08
Hou er sowieso rekening mee dat je zelf (flink) wat moet bijleggen. Die Macbooks houden hun waarde gewoon beter vast dan doorgaanse Windows laptops. Zeker een "goedkope" consumenten uitvoeren als de jouwne. Had je een stevig zakelijk model gehad dan wil het doorgaans nog wel een beetje, maar ook niet zo degelijk als een Macbook.

Tevens is de aanschaf prijs van zo'n Macbook natuurlijk ook dubbel dat van die HP, dus dat helpt je ook niet echt ;)

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GoldenBatt schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 23:27:
Hou er sowieso rekening mee dat je zelf (flink) wat moet bijleggen. Die Macbooks houden hun waarde gewoon beter vast dan doorgaanse Windows laptops. Zeker een "goedkope" consumenten uitvoeren als de jouwne. Had je een stevig zakelijk model gehad dan wil het doorgaans nog wel een beetje, maar ook niet zo degelijk als een Macbook.

Tevens is de aanschaf prijs van zo'n Macbook natuurlijk ook dubbel dat van die HP, dus dat helpt je ook niet echt ;)
Wat bedoel je precies met een ''stevig zakelijk model''?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 09:04:
[...]

Wat bedoel je precies met een ''stevig zakelijk model''?
Een Windows laptop voor de zakelijk markt. Bijvoorbeeld een HP EliteBook, Lenevo Thinkpad of Dell Latitude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:01

br00ky

Moderator Harde Waren
Afijn, taxatie is niet toegestaan op het forum en voor aankoopadvies zit je hier verkeerd. Daarvoor open je een topic in Laptop Aankoopadvies.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.