Hoe weet ik of Webdesign bij mij past of iets is wat ik wil?

Pagina: 1
Acties:
  • 329 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De reden waarom ik een discussie-/feedbacktopic hierover wil starten is omdat mij is verteld dat tweakers fora kent waarin je met anderen mensen in het ICT werkveld kunt discussiëren over verschillende vraagstukken.
Ik heb zelf geen verwachtingen. Het enige wat ik vraag is om met mij mee te denken, zodat ik tot meer inzichten kom en mijn loopbaan in de ICT verder kan bepalen.

Wat achtergrondinformatie: ik heb geen achtergrond of ervaring in de ICT, maar het lijkt mij wel erg interessant!
Ik vind het wel lastig wat ik precies wil en kan in de ICT, omdat je alle kant op kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricF
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-04 11:07
Zoals je zelf zegt ICT is erg breed en innovaties daarin gaan als een speer.
Ik ben van mening als je wil weten of iets bij je past je het gewoon proberen.
Je komt er van zelf wel achter tijdens het doen of je interessant vind en daarmee verder wil. En wellicht vind je iets wat je veel leuker en interessant vind.
Zelf ben ik begonnen met grafisch design toen webdesign en toen vond ik mijn interesse in programmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
1 topic is wel genoeg. Open even een nieuw topic in Persoonlijke Financiën, Studie en Loopbaan want in Webdesign, Markup & Clientside Scripting heeft dit niets te zoeken (zie Waar hoort mijn topic?).

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.