Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Hellen19
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 08-03-2019
Mijn vraag

Hallo ik ben totaal onbekend met technische dingen dus ik probeer het zo duidelijk mogelijk uit te leggen.

Mijn sony Xperia Z5 is in t water gevallen, ik heb hem gebracht en helaas hij werkt niet naar behoren. Mijn backlight en mijn touchscreen werkt niet meer. Ik wil graag mijn telefoon toch aan de computer hangen alleen kan ik hem niet bedienen. ik heb een otg kabel met muis aanhangen en zo kan ik mijn telefoon bedienen met zaklamp erop. hoe kan ik mijn gegevens toch op de computer zetten?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
nvt
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
otg kabel om de telefoon toch te kunnen bedienen

...Alvast bedankt voor een reactie en meedenken :)

Beste antwoord (via rens-br op 09-03-2019 08:37)

• DukeBox
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 14:31

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Via een filemanager app (zoals total commander) overzetten naar een SD kaart. Of met een USB hub erbij vanaf je PC.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 14:31

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Via een filemanager app (zoals total commander) overzetten naar een SD kaart. Of met een USB hub erbij vanaf je PC.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Hellen19
Thanks, duidelijk alleen denk ik dat ik niet goed heb uitgelegd,maar als ik hem aansluit zegt me telefoon:

-opladen
-bestandoverdracht
-fotooverdracht
-midi

maar ik kan dat niet bedienen omdat mijn touchscreen niet werkt.

kan ik die melding uitzetten op mijn telefoon via mijn otg kabel?

weet ook niet zo goed waar ik moet zoeken op mijn telefoon of op internet.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 11:22
Vroeger kon dat wel, maar sinds een aantal versies van Android terug is het niet meer mogelijk je telefoon aan te koppelen zonder toestemming achteraf (anders zou iedereen gegevens kunnen kopiëren met fysieke toegang tot je toestel).

Wat wel kan is de gegevens die je wilt bewaren overzetten op een externe SD-kaart, Google Drive of met een geschikte filemanager naar een netwerkschijf.

Om welke gegevens gaat het eigenlijk? Foto's kun je eenvoudig synchroniseren met Google Foto's, contacten zouden automatisch moeten gaan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hellen19
Thanks! Ik heb file commandor erop staan en zag dat ik mijn gegevens via wifi naar de pc kan overzetten een wireless pc file transfer. hoera!! Dus even proberen en dan maar een nieuwe telefoon kopen. Want ik weet niet zeker of t alleen de backlight is en touchscreen is. maar hij functioneert zo met de otg kabel ok.

Ik ben aan het kijken naar de MOTOROLA Moto G7 Power of plus.

super bedankt voor jullie reacties!!

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True