Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Vickyhayaaa
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 08-03 19:57
Sinds deze week heb ik zitten kloten in de instellingen van de controller omdat ik een nieuwe controller binnen heb, toen ik begon te spelen moest ik met het rechte ps4 pookje om te aimen helemaal naar rechts, links, boven of onder bewegen om te kunnen aimen oftewel de sensitivity is weg in het bewegen van aimen en lopen heeft iemand een idee hoe dit kan? heb meerdere dingen geprobeerd zoals gekeken op m'n broers account om te kijken of het aan de controller ligt maar dat is niet het geval ook de instellingen heb ik veranderd naar standaard maar het blijft het zelfde, met andere spellen ervaar ik dit probleem niet. Heb ook fortnite er af gegooid en er terug opgezet maar dat maakt ook geen verschil, dus ben nu best radeloos ook omdat ik dit probleem niet eerder gezien heb.

Hopelijk weet iemand me te helpen.

Alvast bedankt,

Vickyhayaaa

Alle reacties

• Acid_Burn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 19-04 13:28
Is het een originele controller?

Ik zie 2 mogelijkheden...
- Moet je ver bewegen voordat er überhaupt beweging komt? Zo ja, dan klinkt dat als een deadzone instelling.

- Gaat de beweging wel direct als je een beetje beweegt maar het gaat gewoon langzaam, dan is dat sensitivity.

Zelf speel ik geen fortnite, dus geen idee wat de controller settings zijn in dat spel.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Vickyhayaaa
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 08-03 19:57
@Acid_Burn

ja ik moet inderdaad ver bewegen zoals je bij het eerste punt aangeeft.
ik gebruik overigens de standaard controle en heb het ook geprobeerd met de scuf infinity pro en de Razer raiju Ultimate maar bij allemaal het zelfde resultaat.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True