Apple Watch whatsapp meldingen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geoffreykossen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-02 11:44
Goedemiddag,

Ik heb een vraag. Wanneer ik whatsapp meldingen ontvang krijg ik boven in mijn scherm het rode puntje zodat je weet dat er een melding op staan. Echter bij 1 contactpersoon pusht hij de melding altijd door, lijkt wel alsof dit een soort favoriet is en ik weet niet waar ik het er uit krijg. Heb deze contactpersoon niet gemarkeerd als favoriet of iets.

Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Wat bedoel je precies met “pusht de melding door”?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:40

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Zo ver ik weet kun je dat ook niet voor één persoon doen. Je krijgt wel gelijk de inhoud van het bericht te zien als je binnen een paar seconden na de notificatie je pols naar je toe draait. Is het niet gewoon dat, en toevallig een paar keer achter elkaar bij één en dezelfde contactpersoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geoffreykossen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-02 11:44
Er komt heel groot in mijn scherm zijn naam te staan (van mijn watch) en hij maakt een geluidje en begint te trillen (mijn watch) Bij de overige contacten doet hij dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Geoffreykossen schreef op maandag 11 maart 2019 @ 11:11:
Er komt heel groot in mijn scherm zijn naam te staan (van mijn watch) en hij maakt een geluidje en begint te trillen (mijn watch) Bij de overige contacten doet hij dat niet.
Weet je dat zeker?
Normaal gesproken krijg je een melding dat er iets nieuws is. Als je dan binnen x tijd naar je watch kijkt dan zie je groot de notificatie. Kijk je later, dan zie je de notificatie niet meer maar staat er een rood bolletje.

Heb je misschien mensen als favoriet ingesteld op je iPhone?