Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• mars55
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 08-03-2019
Mijn vraag
Mijn vrouw heeft de nokia 6 maar sinds die nieuwe update van andriod pie 9.0 valt het toestel wel eens helemaal uit.
Wie kan mij hier mee helpen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...andriod pie 9.0

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Met volume toets en start ingedrukt gaat hij weer aan.
...

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Misschien Nokia klantenservice ff bellen?

Mijn LinkedIn!

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
@mars55 En gewoon een factory reset, natuurlijk.

Sowieso altijd zorgen dat je backups hebt van alle (belangrijke) gegevens op de telefoon. Hij kan ook zomaar kapot vallen, dan ben je alles ook kwijt, als je geen backups hebt.

[Voor 27% gewijzigd door u34186 op 08-03-2019 12:54]

Block ads en trackers: uBlock Origin, uMatrix, Pi-Hole
YouTube: SponsorBlock en YoutubeVanced

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Nu online

rens-br

Moderator Mobile & IN
@mars55 welkom op Tweakers.

Je openingspost voldoet momenteel niet aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om zelf ook al het e.e.a. te proberen, zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

Zou je dus je openingspost aan willen passen?

Tevens heb ik je titel aangepast, zodat het wat duidelijker is.

[Voor 9% gewijzigd door rens-br op 08-03-2019 13:15]

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True