4x1080 TI Seahawk midicase advies

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Timvanderwiel
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 25-03-2024
Hey allemaal,

ik zoek wat hulp met het zoeken van een geschikte kast voor een threadripper system dat ik wil maken ter vervanging van mn system wat nu op intel chipset draait maar nog steeds instabiel is.

dus ik ga nu het moederboard/cpu/cooler vervangen maar ook wil ik de kast vervangen want wat ik nu heb verdient geen schoonheidsprijs.

dus ik zoek een miditower waarin ik "netjes" mn 4x 1080TI seahawk kwijt kan. hebben jullie daarin adviezen de
hij moet niet te groot zijn omdat ik het anders niet red met de coolingkabels maar ook niet de klein dat het uberhaubt niet past.

Alle reacties

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje naar CAA, want enkel product. Wat heb je zelf al gevonden, want het stukje eigen inzet mist hier.

• Timvanderwiel
momenteel heb ik alles in een Corsair Obsidian 750D, Big Tower behuizing zitten maar die is te groot om de voorkant te kunnen halen met de bekabeling.

en collega van mij heeft alles in een RAIJINTEK Asterion Classic Midi-Toren kunnen passen maar die is momenteel een beetje slecht leverbaar.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-02 22:47

M2M

medicijnman

Als de kabels het probleem zijn, kun je die dan niet verlengen?

-_-

• Timvanderwiel
ik doel op de kabels van de koeling van de seahawks zou mogelijk kunnen zijn maar ik ben op zoek naar iets compacters

• GromuhlDjun
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-02 17:15
Ergo, je hebt een kast nodig waar je 4x een 120mm aio waterkoelingradiator in kunt monteren zonder dat de slangen van de waterkoeling te ver moeten gaan?

Je kunt dan het beste kijken naar kasten die gemaakt zijn voor waterkoeling zoals de Define S. Daar passen radiatoren op zowel de voorkant als de bovenkant.
Ik weet niet hoe lang de slangen van de seahawks zijn, maar dat zou een optie kunnen zijn als de slangen lang genoeg zijn om met kaart 1+2 de bovenkant van de kast te bereiken en kaart 3+4 de voorkant. Dat zul je zelf moeten meten.

n.b. waarom 4 1080ti met aio's? (Dat is natuurlijk al een vrij bulkige opgave)

[ Voor 11% gewijzigd door GromuhlDjun op 09-03-2019 00:03 ]

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
@GromuhlDjun gpu renderen of andere compute zaken zonder de herrie van rear exhaust koelers en met meer mhz op de gpu's. 4 rear exhaust koelers vol belast is geen pretje qua herrie :)

specs

• Timvanderwiel
n.b. waarom 4 1080ti met aio's? (Dat is natuurlijk al een vrij bulkige opgave)
redshift renderen
Pagina: 1