Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik probeer voor mijn stage een FAQ te maken en heb een Excel werkblad geëxporteerd naar Sharepoint online.
Nu zie ik echter dat wanneer ik de breedte van de kolommen sleep dat deze met een refresh weer gereset worden, en dat andere mensen de kolommen ook zo klein zien. zo krijg ik de ingevoerde tekst niet compleet zichtbaar. hoe kan ik de breedte van deze kolommen permanent vergroten?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Sharepoint online

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al wat artikelen gevonden online op verschillende forums en van Microsoft die allemaal geen concreet antwoord geven, sommige claimen zelfs dat het gewoonweg niet kan.

Ik hoop dat er heel misschien een handige harry rondzweeft op tweakers die mij hier meer over kan vertellen.

Bij voorbaat dank!

Beste antwoord (via Verwijderd op 08-03-2019 10:08)

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Verwijderd Je Google-Fu is niet up-to-pace. ;) Heel simpel Googlen naar 'sharepoint excel save column width' levert direct exact jouw klachtomschrijving en oplossing op: Saving custom columns widths with SharePoint Online

[ Voor 13% gewijzigd door Room42 op 08-03-2019 10:10 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Verwijderd Je Google-Fu is niet up-to-pace. ;) Heel simpel Googlen naar 'sharepoint excel save column width' levert direct exact jouw klachtomschrijving en oplossing op: Saving custom columns widths with SharePoint Online

[ Voor 13% gewijzigd door Room42 op 08-03-2019 10:10 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17-09 10:10
@Verwijderd
Neem dat je de breedte bedoeld in Excel Online?
Ik heb dit zojuist getest en werkt bij mij prima.

T.Net Creality 3D Printer Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel @Room42 het heeft gewerkt, ben alleen een beetje verbaasd dat ik dat niet kon vinden naar een dag googelen... jammer dat dit niet het enigste probleem is, hij laat ook niet alle text in de kolom zien, ik kan hier met een paar extra clicks wel bij maar ik moet dit voor de gemiddelde 30-40 jarige vrouw overzichtelijk maken.. ':)