Ik heb een MacBook Pro 2012 overgekocht die midden januari van zijn oorspronkelijke eigenaar een vervangende batterij heeft gekregen (waarbij de hele topcase is vervangen). Deze deed het prima, echter zijn we kort daarna vertrokken uit Nederland en de laptop gaf geen beeld meer na het opstarten meteen nadat we aangekomen waren. Met een extern scherm werkt hij echter wel, dus zo goed als zeker is de kabel los geschoten en zo kort na de reparatie zonder dat er verder rare dingen mee zijn gebeurd zo goed als zeker doordat de kabel niet zo goed vast is gezet.
Echter de garantietermijn op reparatie is 90 dagen en we zijn pas eind april terug, nét na het verstrijken van de termijn. Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen:
Wat kan ik het beste doen?
Echter de garantietermijn op reparatie is 90 dagen en we zijn pas eind april terug, nét na het verstrijken van de termijn. Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen:
- MacBook opsturen naar verkoper, verkoper neemt hem binnen 90 dagen terug
- Er zelf mee terug gaan als ik er weer ben, na 90 dagen en dan zelf de kosten betalen
- Een afspraak boeken op dag 88 voor een van de eerste dagen dat ik terug ben en dan zeuren en zwetsen
Wat kan ik het beste doen?
iOS developer