@Verwijderd Je schrijft heel wat zaken waarvan ik twijfel of je weet wat het inhoudt. Begin eens met het een en ander uiteen te zetten. Bijvoorbeeld dit:
Iemand probeert mij te hacken door middel van portscan. Wat kan ik hier tegen doen? Dit gebeurd al maanden.
Hoe ben je hier achter gekomen en waarom denk je dat het een gerichte hack betreft?
Waarom ik dit vraag: Portscans zijn aan de orde van de dag (om niet te zeggen van de minuut). Als je je netwerk 'normaal' beveiligt is dit geen enkel probleem. Uiteraard kan het geen kwaad de scanner te blokkeren, mocht je die mogelijkheid hebben. Dan weet je zeker dat ie nergens meer in komt.
Outlook synchronisatie mislukt, was ik niet.
Hoe uit dit zich? Waar krijg je deze melding? Als ze in de map synchronisatiefouten komen, heeft dat waarschijnlijk met jouw verbinding/account te maken. Niet met een aanvalspoging. Check de exacte melding en Google daar eventueel op, als het niet direct duidelijk is.
Skype inlogpoging mislukt met vaag IP uit buitenland van een telecomprovider.
Hiertegen kun je je inderdaad enkel tegen beveiligen met een goed wachtwoord, 2FA en wellicht je username wijzigen (kan dat?).
Op al mijn e-mail adressen wordt het geprobeerd, zelfs een oud Gmail-adres waarvan ik het bestaan was vergeten.
Zelfde verhaal. Verbeter je wachtwoord en zorg dat 2FA ingeschakeld wordt.
Geen mobiele wat

Dat adres zal waarschijnlijk gewoon in een gelekte database gestaan hebben.
[
Voor 17% gewijzigd door
Room42 op 07-03-2019 21:47
]