Wegens een (vrij fatale) pc-cresj heb ik mijn defecte VoodooII accelerator moeten vervangen door een nieuwe videokaart: een (merkloze) kaart met de nVidia chip TNT2M64 aan boord. Deze kaart levert mij een fucked-up beeld in Quake2 en Quake3(met dus standaard OpgenGL). Ik heb reeds vanalles geprobeerd, AGP drivers van mijn Aopen AX95pro moederbord geïnstalleerd (met Via-chipset), GL settings in windows veranderd, laatste 'Detenator'-driver van Nvidia geïnstalleerd, maar nix aan te doen, steeds weer uitgerafelde randen, een vlek als crosshiar (=kruis op het scherm om te richten), slechte beeld-rendering en lichteffecten, en onleesbare letters (zowel berichtjes als aanduidingen ivm health onderaan enz...). De beschreven problemen komen echter niet altijd voor, soms heb ik bv een 'zuivere' crosshair, maar wel foutieve renderingen en onleesbare letters, soms heb ik ook helemaal geen problemen (zeer zelden). Herkent er iemand dit probleem of weet er iemand hoe op te lossen, alle bemerkingen zijn welkom...
..grtz..
cdcbe@hotmail.com
ICQ# 50201201
..grtz..
cdcbe@hotmail.com
ICQ# 50201201