Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik heb een MSI 290X Lightning 4GB Variant gekocht in 2015 en die ziet er nog zo goed als nieuw uit alleen laatst uit het niets kreeg ik artifacts over het beeld en wou alleen sporadisch booten naar windows, ook artifacts in de bios te zien, is het mogelijk om een videokaart ergens te laten repareren? Vind het behoorlijk zonde! heb er ook nooit mee geoverclocked oid. bedankt alvast! ;w

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Verwijderd wat is de rest van je systeem oa welke voeding(merk type)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-08 20:12

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 π—π—ˆπ–Ύπ–Ώπ— 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Zelfde problemen als je met afterburner de kaart een beetje downclockt/undervolt?

πš’π™Ώπš‘πš˜πš—πšŽ 16 π™Ώπš›πš˜ - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖑-3800 - 2𝖳𝖑 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖀𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is best wel een high end pc, dit zijn de specs:

5820k Stock Watercooled 240 Nepton
32Gb 2400mhz ram Stock
Asus X99 Pro moederbord
EVGA supernova 750 G2
5 SSD's Samsung Evo
3 Silent wings ventilators

Alles nieuw gekocht ongeveer 3 jaar geleden

Heb zolang maar even een GT 710 bestelt voor 40 eurotjes die mijn 1440p monitor aanstuurt zodat ik iig gewoon desktop kan gebruiken en muziek kan produceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de kaart erin doe wilt hij niet echt booten, ik krijg dan een zwart scherm waar hij heel soms even langs komt en ik de desktop zie maar na een paar seconden springt hij weer op zwart..dus undervolten word lastig. Heb al verschillende drivers geprobeert van oud naar nieuw, helpt allemaal niet. ventilators draaien en de led indicatie van load ook gewoon. Het is ook niet dat het complete beeld vol met artifacts staat, slechts enkele strepen, heb nu een extreem oude kaart erin van mijn broer tot de gt 710 binnen is.

Edit/ Ik heb de problemen met een andere kaart niet inderdaad, wat ik zo vreemd vind is dat hij niet tot window's wil booten, Waar zou dit aan kunnen liggen? Misschien iets met de stroom toevoer?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2019 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:41

br00ky

Moderator Harde Waren
Volgende keer even je vorige post aanpassen als je binnen 24u nog wat wilt toevoegen. Nu kick je je topic wat als storend wordt ervaren.

Wat heb je verder voor troubleshooting gedaan, voor wij allerlei suggesties geven die je al hebt geprobeerd.

Edit/ ik zie in je vorige post het en ander staan. Daarbij is het vervangen door een ander model natuurlijk ook troubleshooting. Heb je de problemen nu niet meer?

Verder zal repareren niet goedkoop zijn. Dat zal wel via de fabrikant moeten vrees ik. Dan ben je waarschijnlijk goedkoper uit met een nieuwe.

[ Voor 17% gewijzigd door br00ky op 07-03-2019 16:10 ]

Pagina: 1