Toon posts:

4k scherm op muziekproductiesysteem, welke kaart?

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag iedereen, ik heb zojuist een account aangemaakt om deze simpele vraag te stellen, toch een waar ik niet zomaar een antwoord op heb. Ik zoek een betrouwbare, niet al te dure kaart die mijn zojuist aangeschafte 4K scherm kan aandrijven. Belangrijkste detail is dat het hier gaat om een muziekproductiesysteem, waarbij ook video afgespeeld moet worden. De kaart moet displaypoort hebben. Ik heb op dit moment een GT720, waar ik altijd gewoon tevreden over ben geweest, maar deze heeft geen displayport dus 60hz is niet nodig. Ook merk ik dat 4k deze kaart echt tot het uiterste drijft met veel geschok en steeds kleine dips in performance. Deze trekt het dus net niet.

Ik heb dus niet de allerbeste kaart ter wereld nodig. Er zijn echter zoveel opties dat ik door de bomen het bos niet kan zien. Dus als iemand mij een goede, betrouwbare kaart kan aanwijzen met een goede prijs kwaliteitsverhouding zou ik dit enorm op prijs stellen. _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2019 14:08 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:14

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist? Open een nieuw topic in Componenten Aankoopadvies met alle informatie, want hier mist nog een hoop. Tip: je krijgt een template voorgeschoteld. Vul die in, dan weten we alles :).

Dit topic is gesloten.