Beste tweakers hierbij wil ik verzoek doen de beoordeling review van jornthonissen te verwijderen omdat het voor mij voelt als wraakreview.
Timeline gebeurtenis.
Op 27 februari headset gekocht via tikkie betaald. Verkoper gaf aan donderdag of vrijdag te versturen omdat hij griep had.
Op vrijdagavond 2100u gevraagd of het was verzonden, kreeg als antwoord nog steeds ziek. Geen bericht gehad daarover dus nalatig in communicatie.
Op dinsdag pakket netjes ontvangen helaas ontbrak de factuur. Gelijk een app gestuurd, kreeg daarop reactie ik mail het wel even.
Daarna 2 dagen niets meer gehoord, ondertussen zijn mijn berichten op whats app niet gelezen maar meneer is wel hele dag online.
Daarna heb ik vannacht 0100 bericht gestuurd dat ik het niet netjes vond manier van omgaan.
Uiteindelijk kreeg ik bericht dat ik niet moest gaan zeiken en dat hij met rust gelaten wilde worden. Kreeg mijn factuur via app verzonden.
Aan de hand van alle gebeurtenissen heb ik mijn review volledig op de feiten gebaseerd en eerlijk gegeven. Ruime voldoende waar het hoort en onvoldoende op communicatie.
Nu heb ik een review terug gekregen met negatieve beoordeling en een dm met ik heb spijt dat ik aan jou heb verkocht. Ik pas mijn review aan als jij dat ook doet.
Dit is voor mijn gevoel niet hoe het hoort de beoordelingen te geven. Vandaar ook wraak review.
Hier de gesprekken op whatsapp mocht het nodig zijn kan ik het uploaden screenshots.
[27-2 21:04] Logitechlg G933: Wil je me €55,00 betalen voor 'G933' via
https://tikkie.me/pay/
Deze link is geldig t/m 12 maart
[27-2 21:20] Den: Gedaan
[27-2 21:20] Logitechlg G933: Zag t, ben herstellende van griep (zal je wel gehoord hebben) ik denk dat ik m morgen verzend en anders vrijdag
[27-2 21:21] Den: Geen probleem, beterschap alvast. Ik zie vanzelf de track en trace tegemoet. Fijne avond
[27-2 21:21] Logitechlg G933: Yes jij ook
[1-3 22:04] Den: Goeden avond,
Was het nog gelukt vandaag te verzenden ?
[1-3 22:04] Logitechlg G933: Nee word maandag man, nog steeds ziek
[1-3 22:13] Den: Ok
[1-3 22:15] Logitechlg G933: Sorry
[3-3 17:20] Den: Goedenmiddag,
Gaat het morgen lukken om te verzenden ?
[3-3 17:38] Logitechlg G933: Yes
[4-3 10:14] Logitechlg G933: Wat is je voor en achternaam voor verxending
[4-3 10:34] Den: Geweldig dank u wel.
[4-3 10:34] Logitechlg G933: Np
[5-3 14:20] Den: Goedenmiddag pakket is netjes ontvangen.
Mis alleen nog de factuur kan dat kloppen ?
[5-3 14:20] Logitechlg G933: Ohja die mail ik je wel even:)
[5-3 14:21] Den: Ok top !
[5-3 15:20] Den: U mag het ook via whatsapp doen anders xx is mijn mail
[6-3 11:50] Den: Goedenmiddag,
Ik heb helaas geen mail of reactie meer gehad betr factuur.
[7-3 01:01] Den: Ik vind het zeer vervelend dat ik er telkens achter aan moet gaan.
Als u zegt ik mail het wel even en vervolgens leest u mijn berichten niet meer. En hoor ik twee dagen niets.
Dit is niet respectvol zo gaat u niet met mensen om.
Ik heb met u een deal gesloten waar u zegt is drie maanden oud en er nog ruim 1,5 jaar garantie is. Dit kan ik natuurlijk alleen claimen als ik factuur heb.
[7-3 01:16] Logitechlg G933: Doe eens rustig man, heb een erg druk schema, daarnaast is om 1 uur snachts een zeik bericht sturen ook niet respectvol naar mij toe. Je hebt verdomme een koopje en ga je zo zeuren. Maar vertel mij nog een keer hoe ik met mensen om ga;)
[7-3 01:16] Logitechlg G933: Fijne avond en ik wens nu met rust gelaten te worden;)
Timeline gebeurtenis.
Op 27 februari headset gekocht via tikkie betaald. Verkoper gaf aan donderdag of vrijdag te versturen omdat hij griep had.
Op vrijdagavond 2100u gevraagd of het was verzonden, kreeg als antwoord nog steeds ziek. Geen bericht gehad daarover dus nalatig in communicatie.
Op dinsdag pakket netjes ontvangen helaas ontbrak de factuur. Gelijk een app gestuurd, kreeg daarop reactie ik mail het wel even.
Daarna 2 dagen niets meer gehoord, ondertussen zijn mijn berichten op whats app niet gelezen maar meneer is wel hele dag online.
Daarna heb ik vannacht 0100 bericht gestuurd dat ik het niet netjes vond manier van omgaan.
Uiteindelijk kreeg ik bericht dat ik niet moest gaan zeiken en dat hij met rust gelaten wilde worden. Kreeg mijn factuur via app verzonden.
Aan de hand van alle gebeurtenissen heb ik mijn review volledig op de feiten gebaseerd en eerlijk gegeven. Ruime voldoende waar het hoort en onvoldoende op communicatie.
Nu heb ik een review terug gekregen met negatieve beoordeling en een dm met ik heb spijt dat ik aan jou heb verkocht. Ik pas mijn review aan als jij dat ook doet.
Dit is voor mijn gevoel niet hoe het hoort de beoordelingen te geven. Vandaar ook wraak review.
Hier de gesprekken op whatsapp mocht het nodig zijn kan ik het uploaden screenshots.
[27-2 21:04] Logitechlg G933: Wil je me €55,00 betalen voor 'G933' via
https://tikkie.me/pay/
Deze link is geldig t/m 12 maart
[27-2 21:20] Den: Gedaan
[27-2 21:20] Logitechlg G933: Zag t, ben herstellende van griep (zal je wel gehoord hebben) ik denk dat ik m morgen verzend en anders vrijdag
[27-2 21:21] Den: Geen probleem, beterschap alvast. Ik zie vanzelf de track en trace tegemoet. Fijne avond
[27-2 21:21] Logitechlg G933: Yes jij ook
[1-3 22:04] Den: Goeden avond,
Was het nog gelukt vandaag te verzenden ?
[1-3 22:04] Logitechlg G933: Nee word maandag man, nog steeds ziek
[1-3 22:13] Den: Ok
[1-3 22:15] Logitechlg G933: Sorry
[3-3 17:20] Den: Goedenmiddag,
Gaat het morgen lukken om te verzenden ?
[3-3 17:38] Logitechlg G933: Yes
[4-3 10:14] Logitechlg G933: Wat is je voor en achternaam voor verxending
[4-3 10:34] Den: Geweldig dank u wel.
[4-3 10:34] Logitechlg G933: Np
[5-3 14:20] Den: Goedenmiddag pakket is netjes ontvangen.
Mis alleen nog de factuur kan dat kloppen ?
[5-3 14:20] Logitechlg G933: Ohja die mail ik je wel even:)
[5-3 14:21] Den: Ok top !
[5-3 15:20] Den: U mag het ook via whatsapp doen anders xx is mijn mail
[6-3 11:50] Den: Goedenmiddag,
Ik heb helaas geen mail of reactie meer gehad betr factuur.
[7-3 01:01] Den: Ik vind het zeer vervelend dat ik er telkens achter aan moet gaan.
Als u zegt ik mail het wel even en vervolgens leest u mijn berichten niet meer. En hoor ik twee dagen niets.
Dit is niet respectvol zo gaat u niet met mensen om.
Ik heb met u een deal gesloten waar u zegt is drie maanden oud en er nog ruim 1,5 jaar garantie is. Dit kan ik natuurlijk alleen claimen als ik factuur heb.
[7-3 01:16] Logitechlg G933: Doe eens rustig man, heb een erg druk schema, daarnaast is om 1 uur snachts een zeik bericht sturen ook niet respectvol naar mij toe. Je hebt verdomme een koopje en ga je zo zeuren. Maar vertel mij nog een keer hoe ik met mensen om ga;)
[7-3 01:16] Logitechlg G933: Fijne avond en ik wens nu met rust gelaten te worden;)