Talen start pagina, maar weet niet hoe..

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimzenne
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 15-03-2024
Goedemorgen,
Ik ben nog niet zo ervaren met wordpress en ik werk gewoon via de website, dus niet met css ookal lukt dat in sommige gevallen wel. Ik zou graag een talen start pagina maken voor een website zoals dit: https://ibb.co/4SjtjH5

Heb al veel gezocht maar kan echt niks vinden..
Iemand enig idee?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Wordpress
The7 theme
WPBakery Page Builder

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:53

Kheos

FP ProMod
euh, wat is de vraag precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimzenne
Of iemand een manier weet om zo'n begin pagina te maken in wordpress, waarbij je de taal kan selecteren van de website. Of dat er misschien een plug in voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:10

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

kimzenne schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 12:06:

Ik zou graag een talen start pagina maken voor een website zoals dit: https://ibb.co/4SjtjH5
dat is geen taalswitcher maar een keuze pagina voor nationale sub-sites..

het spreid bezoekers naar verschillende onderliggende sites, waarbij taal een extra optie kan zijn (bv in belgie bieden ze de belgische website aan in twee talen, nederlands en frans)...

de verschillende nationale subsites zal ook te maken hebben met lokale prijzen en mogelijke verschillen in het product-aanbod

De vraag is dus of je daadwerkelijk dat wil, een keuze pagina die naar verschillende subsites verwijst (en hoeveel verschillende subsites er zijn)...

of bv een multi-language wordpress website wil maken met een keuze-mogelijkheid voor de gebruiker een pagina in verschillende talen weer te geven (warbij het meestal niet zo zinnig is te 'beginnen' met een talswitcher, alhoewel het eventueel wel mogelijk zal zijn dat in te stellen)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimzenne
RM-rf schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 12:28:
[...]

dat is geen taalswitcher maar een keuze pagina voor nationale sub-sites..

het spreid bezoekers naar verschillende onderliggende sites, waarbij taal een extra optie kan zijn (bv in belgie bieden ze de belgische website aan in twee talen, nederlands en frans)...

de verschillende nationale subsites zal ook te maken hebben met lokale prijzen en mogelijke verschillen in het product-aanbod

De vraag is dus of je daadwerkelijk dat wil, een keuze pagina die naar verschillende subsites verwijst (en hoeveel verschillende subsites er zijn)...

of bv een multi-language wordpress website wil maken met een keuze-mogelijkheid voor de gebruiker een pagina in verschillende talen weer te geven (warbij het meestal niet zo zinnig is te 'beginnen' met een talswitcher, alhoewel het eventueel wel mogelijk zal zijn dat in te stellen)
Bedankt voor je uitleg! Het is wel de bedoeling dat de site beschikbaar is in 3/4 talen maar dat er met een taalswitcher inderdaad ook nog vertaald kan worden naar meerdere talen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 14:12
WPML is een van de meestgebruikte (en minst slechte) plugins hiervoor.

Full-stack webdeveloper in Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimzenne
Spinal schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 13:20:
WPML is een van de meestgebruikte (en minst slechte) plugins hiervoor.
Bedankt! Daar ga ik even naar kijken.
Pagina: 1