Website maken

Pagina: 1
Acties:
  • 404 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste allen,

allereerst excuus als ik niet op de goede plek mijn vraag stel;

ik ben bezig een website te bouwen. Heb hiervoor bij Wix en Jimdo iets aangemaakt maar kom niet uit zoals ik zou willen.

Liefste zou ik op de homepage knoppen willen maken die doorlinken naar verschillende subpagina's. Voorbeeld zou zijn een plaatje van een koe waar mensen op verschillende delen van de koe kunnen klikken en dan op aparte subpaginas informatie kunnen zien over soort vlees, receptopties en een link naar een webshop waar ze vervolgens ook eea kunnen bestellen.

Welke site builder zou hiervoor het beste geschikt zijn? Mocht iemand willen helpen *snip* Nee, dit valt onder werving; we hebben niet voor niets Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod! bovenaan dit forum staan ;)

Hoor het graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Dirk

[ Voor 14% gewijzigd door RobIII op 07-03-2019 12:59 ]

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 17:48
klinkt als een good old imagemap. Ik ben niet bekend met sitebuilders en vrees dat je al snel erg beperkt zult zijn in je opties zolang je een sitebuilder gebruikt, maar wellicht kan de juiste zoekterm je verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Hoi Dirk,

Zoals je in onze Quickstart zult lezen verwachten we hier wel iets meer van een topicstart. Als je er met bovenstaande tip van @mcDavid niet uitkomt nodig ik je van harte een nieuw topic te openen met voorgenoemde quickstart in je achterhoofd.

Oh, en Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten ;)

[ Voor 15% gewijzigd door RobIII op 07-03-2019 13:01 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.