ik heb van meerdere personen gehoord dat dit gewoon mogelijk is ( juiste spanning juiste ferquentie en multipier ) maar mijn monitor gaat niet aan ( op abit be6 en asus p3b geprobeerd ) what to do
Hmm, net op de Abit site gekeken, en daar staat maximaal P3/Celeron 700.. dan zou die 800 geen probleem mogen zijn aangezien er simpelweg geen verschil tussen zit (multiplier word door cpu bepaald)
maar heb je al gecontroleerd of die Celery wel goed is? Denk dat het het beste is als je ff probeert om hem bij iemand anders te laten booten met die cpu
maar heb je al gecontroleerd of die Celery wel goed is? Denk dat het het beste is als je ff probeert om hem bij iemand anders te laten booten met die cpu
Verwijderd
Ik weet zeker dat een celly II@800 op een Abit BE6 draait, mijn pa heeft namelijk die combinatie. Hij gebuikt ook nog een convertor kaart van MSI, en natuurlijk de nieuwste bios :-). Dus omruilen die hap...moet kaduuk zijn..
Verwijderd
hmm? ik heb ook een be6, ik heb alleen niet de allernieuwste biosupdate, na het flashen deden alleen nog maar p3's het. anyway, met de 1-na laatste bios draait mijn celly 850 perfect, zelfs op 1054.(8*124).
of je hebt natuurlijk je videokaart/geheugen of wat anders er niet goed inzitten!!!
Pagina: 1