Verwijderen onterechte beoordeling [mrgnex]

Pagina: 1
Acties:
  • 1.040 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon538
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-01 19:26
Goeiemorgen,

Ik wil melding maken van deze onterechte beoordeling. Meneer beweert dat ik niet sirieus met de melding van het defecte apparaat. Dit i.t.t. de whatsapp berichtjes die ik nog heb, waar duidelijk te zien is dat ik vraag wat er aan de hand is en kijk hoe dit opgelost kan worden. En als meneer dan zegt dat hij zelf zal kijken of hij het op kan lossen/maken, en dan twee weken later (!) terugkomt met een bericht dat het niet is gelukt, verwacht meneer dat ik het geld terugstort. Als meneer tijdig had gereageerd, net zoals dat ik deed, was er geen probleem geweest. In dat geval hadden de kosten verhaald kunnen worden op Postnl (de schuldige). Maar dat kan alleen de eerste twee weken, en ik ga ervan uit dat als meneer twee weken niet heeft gereageerd, dat het wel opgelost zal zijn. Zo ook hier mijn aanvraag.

Mvg,
Leon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had hij hem maar moeten ophalen en checken. Hij denkt dat je een webshop met garantie bent :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:47
Verwijderd schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:23:
Had hij hem maar moeten ophalen en checken. Hij denkt dat je een webshop met garantie bent :Z
Garantie zal je ook als particulier moeten leveren.

Wat welk een probleem is dat door het late melden er niets meer te verhalen valt op PostNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 01-10 20:26
Philip Ross schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:37:
[...]

Garantie zal je ook als particulier moeten leveren.
Maar in de advertentie stond: Garantie: Nee

Don't let perfect be the enemy of good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
iCore schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:43:
[...]

Maar in de advertentie stond: Garantie: Nee
Dit houdt in dat er geen fabrieksgarantie meer is, TS hoort dan wel een degelijk product te leveren. Hij heeft het product zeer waarschijnlijk ook in goede staat verzonden maar ergens in het verzendproces is een defect ontstaan.

Dit kan TS dan ook bij Postnl melden maar dit moet natuurlijk geen weken achteraf. Als de kopende partij meldt dat er een defect is, aangeeft dat hij het gaat proberen te verhelpen en vervolgens een tijd niks van zich laat horen vind ik het op zich logisch dat TS denkt dat het opgelost is.
Meld de schade binnen zeven dagen na bezorging
Let op! Om in aanmerking te komen voor schadevergoeding moet je de schade binnen zeven dagen na bezorging bij ons melden (uitgezonderd zon- en feestdagen). Je kunt hiervoor de onderstaande contactopties gebruiken.
Bron: https://www.postnl.nl/kla...robleem-klacht/beschadigd

[ Voor 25% gewijzigd door ImNotnoa op 07-03-2019 09:50 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 01-10 20:26
Imnoa schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:46:
[...]

Dit houdt in dat er geen fabrieksgarantie meer is
Niet perse. (Als hij zelf wel garantie leverde, had ie dat wel verteld.)
TS hoort dan wel een degelijk product te leveren. Hij heeft het product zeer waarschijnlijk ook in goede staat verzonden maar ergens in het verzendproces is een defect ontstaan.
Maar in de advertentie staat ook: Verzenden op eigen risico. Dus dat betekent dat de verkoper geaccepteerd heeft dat de verantwoordelijkheid voor het verzendingsproces niet meer bij hem (de verkoper) ligt.

Dit is hoe ik het zie ^

[ Voor 5% gewijzigd door iCore op 07-03-2019 09:52 ]

Don't let perfect be the enemy of good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
iCore schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:50:
[...]

Maar in de advertentie staat ook: Verzenden op eigen risico. Dus dat betekent dat de verkoper geaccepteerd heeft dat de verantwoordelijkheid voor het verzendingsproces niet meer bij hem (de verkoper) ligt.
Klopt ook, ik had de advertentie zelf nog niet gezien.

Maar het veld Garantie bij een advertentie slaat op of er nog garantie op het product zelf aanwezig is.

[ Voor 4% gewijzigd door ImNotnoa op 07-03-2019 09:55 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Is de foto die in de review staat van hem zelf? Dus van het probleem wat hij heeft. Die foto is in 2017 geüpload namelijk....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Uthog schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:55:
Is de foto die in de review staat van hem zelf? Dus van het probleem wat hij heeft. Die foto is in 2017 geüpload namelijk....
"zoals hier" dus ik denk dat het een voorbeeld is. Rare manier van werken wel.

"Ik heb een auto gekocht en er zit een deuk in, hier is een foto van een andere auto met een deuk"

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Eerst zelf proberen op te lossen en dan roepen dat het niet lukt na 2 weken en zeuren om geld terug...

Volgens mij moest hij dan eerst TS in de gelegenheid stellen het op te lossen. M.i. heeft hij zijn rechten (als hij die al had) wel verspeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:12

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zullen we even stoppen met reageren als je geen partij bent? Dank u.

@leon538 Dit mag je met @mrgnex bespreken. We horen de uitkomst wel.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon538
Ik heb gevraagd of mrgnex instemt met verwijdering, ik zal een update geven wanneer we er wel of niet uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon538
@Microkid Ik denk niet dat we eruit gaan komen, meneer wilt namelijk dat ik geld geef, en dan zou hij de review 'best willen aanpassen'. Ik kan bewijs leveren als dat nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon538
@Microkid Zou je naar het vorige bericht kunnen kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon538
@Microkid Ik heb nog steeds geen bericht ontvangen op app of waar dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:12

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@leon538 Wij zijn geen partij in jullie overeenkomst. Daarnaast hebben we geen inzicht in de communicatie dus kunnen we geen oordeel vormen over wat jullie besproken hebben en wat wel of niet de waarheid is. Jullie zullen er zelf uit moeten komen, wij ondernemen geen verdere actie.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.