Ik ben opzoek naar een indoor draadloze beveiligingscamera voor onder de €200. De belangrijkste eis is dat de camera kan opnemen naar zowel SD-kaartjes (continu) als cloud storage (enkel motion events is prima, abo geen probleem) in minimaal 1080p-kwaliteit.
Waar ik tegenaan loop met de populaire camera's in de pricewatch zoals de pricewatch: Nest Cam of pricewatch: Logitech Circle 2 draadloos is dat ze geen SD-kaartjes ondersteunen.
De pricewatch: EZVIZ C6T lijkt het meest in de buurt te komen van wat ik wil, maar daarbij is het onduidelijk of continue opnames mogelijk zijn. Bijkomend voordeel van de EZVIZ is wel dat er Alexa- en IFTT-ondersteuning is.
Heeft iemand nog een tip?
Waar ik tegenaan loop met de populaire camera's in de pricewatch zoals de pricewatch: Nest Cam of pricewatch: Logitech Circle 2 draadloos is dat ze geen SD-kaartjes ondersteunen.
De pricewatch: EZVIZ C6T lijkt het meest in de buurt te komen van wat ik wil, maar daarbij is het onduidelijk of continue opnames mogelijk zijn. Bijkomend voordeel van de EZVIZ is wel dat er Alexa- en IFTT-ondersteuning is.
Heeft iemand nog een tip?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW