Toon posts:

gefrorce2gtspro_powercolor goed?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wilde gewoon ff weten van you gues of een powercolor geforce2gts_pro onderdoet voor een asus gts

rob

Verwijderd

Iig is de ondersteuning veel minder.. heb vaak verhalen gehoord over probleem met het merk Powercolor... maar de prestaties zullen niet veel schelen denk ik...

Verwijderd

Ik heb 'm, en kan 'm zeker aanraden, hij presteert namelijk net zo goed als een asus, maar is wel veel goedkoper. En ik heb er tot nu toe nog geen problemen mee gehad.

Verwijderd

Ik heb een powercolor GF2 MX400 64MB (jaja, ik weet het, maar de 64 MB versie was maar een tientje duurder dan de 32MB versie).

Werkt niet lekker op AGP 4x (op VIA board en op SiS730 board geprobeerd, beide geven stabiliteitsproblemen). Op AGP 2x geen problemen meer.

Heb er uiteraard direkt een normale reference-bios in geflashed want je wilt natuurlijk geen powercolor in je systeem he ;)

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:01
Is dat voor alle powercolor kaarten dat hij op agp 4x onstabiel is :?

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 22:14 schreef amd_ruluzzz het volgende:
Is dat voor alle powercolor kaarten dat hij op agp 4x onstabiel is :?
No way, stabiel hiero :)
(gratizz unreal tm erbij)
(3dm2k 7600)

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:19

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Maar dat HF filter is kut, de uitval groot en de kwaliteit van de componenten ook kut. Ook garantie e.d. is kut.. op zich, als ie het doet boeit dat niet, want op zich werken ze niet kut. :)

Wat een kutzooi.. erm.. njah.. ik heb het overwogen maar durf het niet aan.. ben otch bang dat ie wel werkt, maar toch niet echt lekker is.. :(

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

Mocht dat Filter kut zijn, je kan altijd Modificeren, zie:

[topic=189909]

who_am_i kijkt nu naar een superstrak Powercolor beeld voor weinig $$$ >:)
(Nee, voor mij geen Ati/Matrox meer)

PS: who_am_i kickt op risico's nemen met een tangetje :9~
Pagina: 1