Ik heb op mijn huurhuis een set panelen liggen met toestemming van de woningbouw.
Deze set heb ik op een omvormer aangesloten met een lastscheider die is ingebouwd in de omvormer (Omniksol-3k-TL) die vervolgens aan een automaat is aangesloten.
Dit werkt al een paar jaar prima.
Nu ga ik verhuizen naar een andere woningbouw en heb ik toestemming gevraagd om deze op mijn huur platte dak te leggen.
Deze nieuwe woningbouw vereniging geven wel toestemming, maar...
De pv installatie moet door een erkende installateur worden aangesloten en NEN 1010 gekeurd zijn
De woningbouw moet toch naar mijn mening een huis installatie conform NEN 1010 laten keuren, toch niet een bewoner?
Wat een bewoner vervolgens aansluit heeft toch niks met een NEN 1010 te maken?
Kan hier iemand wat gebruikers info over delen?
Deze set heb ik op een omvormer aangesloten met een lastscheider die is ingebouwd in de omvormer (Omniksol-3k-TL) die vervolgens aan een automaat is aangesloten.
Dit werkt al een paar jaar prima.
Nu ga ik verhuizen naar een andere woningbouw en heb ik toestemming gevraagd om deze op mijn huur platte dak te leggen.
Deze nieuwe woningbouw vereniging geven wel toestemming, maar...
De pv installatie moet door een erkende installateur worden aangesloten en NEN 1010 gekeurd zijn
De woningbouw moet toch naar mijn mening een huis installatie conform NEN 1010 laten keuren, toch niet een bewoner?
Wat een bewoner vervolgens aansluit heeft toch niks met een NEN 1010 te maken?
Kan hier iemand wat gebruikers info over delen?