Toon posts:

Software voor stream naar TV op verschillende locaties

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek voor het bedrijf waar ik werk software o.i.d. waarmee ik vanaf een locatie video's, nieuws en andere informatie kan tonen op tv's op verschillende bedrijfslocaties. Het is de bedoeling dat ik vanaf mijn PC op het hoofdkantoor een standaard afspeellijst kan maken en dit naar de verschillende locaties kan sturen waar het direct op de tv's getoond wordt.

Kunnen jullie mij hiermee verder helpen?

Ik ben volledig nieuw op Tweakers en weet dus ook niet of dit de juiste topic is.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je kunt eens kijken naar Plex Media Server. Als dit niet helemaal is wat je zoekt, kun je wellicht wat met de term narrowcasting (dat omschrijft precies wat je zoekt, als ik het zo lees). ;) Ik denk alleen wel, dat het met narrowcasting niet gratis is, dus als je kan aangeven of er budget is en zo ja, hoeveel budget er is, kun je wellicht bepaalde producten misschien al uitsluiten.

[ Voor 99% gewijzigd door CH4OS op 06-03-2019 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

"wat" wil je afspelen? Als het geen eigen content is, zal je voor verschillende zaken een zakelijke / broadcast licentie moeten regelen.

Tegelijkertijd; je post heeeeel weinig info over de infra dus het kan ook zo zijn dat het niet vlekkeloos werkt. Neem aan dat e.e.a. al overlegd is met systeembeheerders?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof