Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen op een 1440p 144hz+ scherm. Wellicht wil ik me ook nog eens verdiepen in videobewerking. Ik heb altijd gespeeld op gamelaptops vanwege ruimtegebrek, maar vanaf volgende maand betrek ik mijn eigen huis waar ik eindelijk de ruimte heb voor een degelijke build.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€3.250,- inclusief beeldscherm is toch echt mijn limiet.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zoals vermeld kom ik van laptops dus heb ik helaas nog niets in bezit omtrent een desktop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het liefst zie ik een build bij dit budget die zeker futureproof gaat zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel of AMD..? Momenteel zou ik voor Intel kiezen, maar met de AMD Zen2 line op komst kan ik eventueel ook daar nog op wachten? Zag dat in april of mei de 3800x/3850x op de markt zouden kunnen verschijnen en volgens de laatste leaks gaan deze ronde de €500 kosten (580 dollar naar euro). Wat is jullie mening hierover?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stille machine is een must. Ik zou ook graag in die kamer willen gaan studeren en hier een kantoor van willen maken. Daar ik de concentratie van een badspons heb is het wel zo prettig als er niet al te veel geluid uit komt
Tot slot ben ik echt geen RGB kermisattractie fan. Een toetsenbord met RBG is voor mij al de max.
Ga je overklokken?
Is een optie, maar geen must. Zou me er überhaupt eerst in moeten verdiepen.
Wat verwacht je van ons?
Advies op een stille build met scherm binnen €.3.250- welke ook nog eens future proef moet zijn
Welke wenslijst heb je zelf al samengesteld?
Voornamelijk gamen op een 1440p 144hz+ scherm. Wellicht wil ik me ook nog eens verdiepen in videobewerking. Ik heb altijd gespeeld op gamelaptops vanwege ruimtegebrek, maar vanaf volgende maand betrek ik mijn eigen huis waar ik eindelijk de ruimte heb voor een degelijke build.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€3.250,- inclusief beeldscherm is toch echt mijn limiet.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zoals vermeld kom ik van laptops dus heb ik helaas nog niets in bezit omtrent een desktop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het liefst zie ik een build bij dit budget die zeker futureproof gaat zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel of AMD..? Momenteel zou ik voor Intel kiezen, maar met de AMD Zen2 line op komst kan ik eventueel ook daar nog op wachten? Zag dat in april of mei de 3800x/3850x op de markt zouden kunnen verschijnen en volgens de laatste leaks gaan deze ronde de €500 kosten (580 dollar naar euro). Wat is jullie mening hierover?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stille machine is een must. Ik zou ook graag in die kamer willen gaan studeren en hier een kantoor van willen maken. Daar ik de concentratie van een badspons heb is het wel zo prettig als er niet al te veel geluid uit komt
Ga je overklokken?
Is een optie, maar geen must. Zou me er überhaupt eerst in moeten verdiepen.
Wat verwacht je van ons?
Advies op een stille build met scherm binnen €.3.250- welke ook nog eens future proef moet zijn
Welke wenslijst heb je zelf al samengesteld?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i9-9900K Boxed | € 525,89 | € 525,89 |
| 1 | Asus ROG Strix Z390-E Gaming | € 244,- | € 244,- |
| 1 | Asus GeForce RTX 2080 Dual OC | € 815,- | € 815,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 60,99 | € 60,99 |
| 1 | NZXT H500i Zwart/Rood | € 104,90 | € 104,90 |
| 1 | Asus ROG Swift PG279Q Zwart | € 719,90 | € 719,90 |
| 1 | NZXT Kraken X62 (met AM4 support) | € 146,20 | € 146,20 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3200C16 | € 229,90 | € 229,90 |
| 1 | Corsair RM750x (2018) Zwart | € 109,90 | € 109,90 |
| 1 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | € 225,- | € 225,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.181,68 | |