Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij meer vertellen over de HoloLens 2? Wanneer zal deze verkrijgbaar zijn in Nederland?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jean-henri
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 05-05-2021

Jean-henri

Henk de steen joins the fight

Zoek lekker zelf op wij zijn geen mensen die alle research voor andere doen wij helpen mensen met keuze's maken en eventueel dingen opzoeken maar wij gaan geen research doen voor mensen die er te lui voor zijn of geen zin in hebben. Zo werkt het leven niet

Want volgens mij is de door u ingestoken research 0,5

@Verwijderd
Modbreak:Laat het modereren aan de moderatoren over. Post on-topic, vriendelijk en behulpzaam of post niet. Vind je dat iemand anders zich niet aan de regels houdt, maak een topicreport aan en reageer vooral niet in-topic. Nu verlaag je je tot pot-ketelniveau :/

[ Voor 41% gewijzigd door dion_b op 06-03-2019 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Preorder: https://info.microsoft.com/ww-landing-hololens-2-preorder

Selected Regions (helaas).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:14

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT roosham :)

Zoals je (helaas een stuk onvriendelijker dan we zouden willen) merkt is een topicstart van een enkele regel niet bepaald hoe het hier werkt. GoT is voor de vragen waar je met eigen inzet niet uitkomt, geen vervanging voor eigen inzet - en in een topicstart hoort duidelijk te lezen te zijn wat je allemaal al gezocht en gevonden hebt voordat je hier kwam vragen. Dat scheelt niet alleen voor de lezer, maar ook voor jou, want dan krijg je alleen relevante informatie.

Voor meer tips over hoe het hier werkt:
Een goede topicstart: De Quickstart

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.