2.1 speakerset met katoen omweven kabels

Pagina: 1
Acties:
  • 621 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaxourne
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online
Goedemorgen,

Ik ben op zoek naar een 2.1 speakerset met katoen omweven kabels voor de PC.

Weet iemand welke sets deze soort kabels hebben? De kat vindt de "kale" kabels namelijk heel lekker.

Het lukt me niet om dit zo snel te vinden :)

Alvast bedankt voor de moeite!

Groet,

Mike

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22-09 21:42

Hu9o

Schokkend

Braided kabel heet zoiets

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:25

Umbrah

The Incredible MapMan

Braided/Mesh kabels, inderdaad. Let wel: nog geen garantie afhankelijk van de kat. Zit in sommige kabels hun kunststof een soort van visolie waar sommige katten (en steenmarters...) gek op kunnen zijn (gelukkig niet de mijnen... die kicken op Wortels...). Er is geen garantie dat dat niet alsnog onder een braided kabel aanwezig is, en dat poeslief niet alsnog beslist... nouja... hap. Tevens goeie krabpaal.

Overigens was de synergie kabel/roomba/kat voor mij reden om te zorgen dat de kabels afgeschermt langs poten (gootjes gekocht/gemaakt), of zelfs ín de buis zijn gaan zitten. Middagje werken, wat planwerk, maar het ziet er ook érg clean uit.

TL;DR: Misschien ben je met visolie-vrije kabels ook al geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaxourne
  • Niet online
Bedankt voor de reacties! Ga ik even op Googlen.
Umbrah schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 08:10:
Braided/Mesh kabels, inderdaad. Let wel: nog geen garantie afhankelijk van de kat. Zit in sommige kabels hun kunststof een soort van visolie waar sommige katten (en steenmarters...) gek op kunnen zijn (gelukkig niet de mijnen... die kicken op Wortels...). Er is geen garantie dat dat niet alsnog onder een braided kabel aanwezig is, en dat poeslief niet alsnog beslist... nouja... hap. Tevens goeie krabpaal.

Overigens was de synergie kabel/roomba/kat voor mij reden om te zorgen dat de kabels afgeschermt langs poten (gootjes gekocht/gemaakt), of zelfs ín de buis zijn gaan zitten. Middagje werken, wat planwerk, maar het ziet er ook érg clean uit.

TL;DR: Misschien ben je met visolie-vrije kabels ook al geholpen.
Klopt de kabels met visolie (alleen die kabels, geen andere) moeten het altijd ontzien. Alles heb ik al weggewerkt, echter blijft er altijd een mini stuk onbedekt bijvoorbeeld recht achter de PC.

Braided/Mesh kabels moet hij niet hebben, alleen alle kale "visolie" kabels. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 20:16
Je kunt wellicht ook dit soort cable sleeves er omheen proberen:
Afbeeldingslocatie: https://media.rs-online.com/t_large/F0408205-01.jpg

op ebay/aliexpress/etc wel te vinden, of bij een elektronica winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:48
https://www.allekabels.nl/kabel_accessoires/spiraalband.html

Staat hier niet iets leuks tussen? Als je die kabels omwikkeld met zo'n nylon sleeve en vervolgens in de spiraalband doet maakt je het je kat wel behoorlijk moeilijk. Nou zijn katten natuurlijk meesters in het creëren van verwoesting, maar dat is natuurlijk een beetje afhankelijk van de specifieke dieren hoe veel moeite ze voor die kabel gaan doen.

Edit:
Dit spul ziet er ook wel degelijk uit. De vraag is natuurlijk of je de kabels er door heen kunt trekken:
https://www.conrad.nl/p/h...t-28-mm-per-meter-1317846

[ Voor 23% gewijzigd door Pyramiden op 06-03-2019 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaxourne
  • Niet online
Thanks! Spiraalbanden heb ik er al omheen zitten.

Ik ga de mantels bestellen en die in de spiraalbanden verwerken. Dan zou het wel moeten voldoen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Check anders even bij snoerboer.nl Zeker weten dat die alle kabels of omhulsels hebben die je nodig gaat hebben of zelf kunt maken. Desnoods zelf pluggen solderen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora.

Move OH->CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.