Toon posts:

Api leverancier linken aan webshop

Pagina: 1
Acties:
  • 358 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben bezig een webshop op te starten (shopify) en ik heb een Api-key gekregen van mijn leverancier zodat ik de producten kan importeren op mijn webshop. Nu heb ik hier totaal geen verstand van. Ik heb ondertussen al gebruik gemaakt van Postman, ik probeer zowat alles wat ik op internet vind maar ik heb eigenlijk geen flauw idee wat ik aan het doen ben. Kan iemand me even op weg helpen, misschien beginnend met basic authorization, wat me al niet lukt?
Alvast bedankt !

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Euh, nee, sorry, zo werkt 't hier niet: Kan iemand even...?. Als je wil dat iemand 't voor je doet kun je Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod! eens bekijken; dat staat met reden bovenaan dit forum te prijken ;)
We willen je best op weg helpen, maar we verwachten dan wel (veel) meer van je topicstart. Wat dat allemaal is lees je in onze Quickstart. Open dus gerust een nieuw topic maar hanteer dan voorgenoemde topicstart a.u.b.
Verwijderd schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 23:10:
Ik heb ondertussen al gebruik gemaakt van Postman
Begin eens te vertellen wat daar dan wel of niet mee lukte.
Verwijderd schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 23:10:
ik probeer zowat alles wat ik op internet vind
Zoals je in onze voorgenoemde quickstart zult lezen: wat heb je dan al geprobeerd? Welke pagina's heb je bekeken? Welke zoektermen heb je gebruikt. Dat zijn allemaal zaken waar we je potentieel kunnen in kunnen helpen.

[ Voor 32% gewijzigd door RobIII op 05-03-2019 23:43 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.