na 5 jaar is het voor mij tijd voor en nieuwe pc, zelf ken ik wel wat van computers maar ik ben ook geen expert.
daarom zat ik nog met enkele vragen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc gaat voornamelijk dienen voor te gamen, games zoals bf 5 enz op hoge quality
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 2000 euro (waarschijnlijk via alternate bestellen en laten samenstellen.)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb 2x27 inch curved monitors van samsung die ik opnieuw ga gebruiken
ook keyboard corsair k70 strafe en headset steelseries van artics 7 en roccat muis ga ik blijven gebruiken.
mss in de loop van dit jaar wil ik overschakelen naar 1 samsung curved qled 49 inch gaming monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
processor zou ik nooit iets anders dan intel willen, voor de rest vind ik van design voor watercooling corsair en NZXT wel het mooiste maar geen idee welke van deze 2 het beste is,de case van fractal design zou ik opnieuw terug willen
Ga je overklokken?
mss op termijn maar voorlopig niet
Wat verwacht je van ons?
ik heb aan de hand van smaak en advies van vrienden al een keuze gemaakt voor de meeste onderdelen echter twijfel ik nog tussen mijn processor de keuze tussen de nieuwe i5 of best toch voor een i7 gaan, hiervoor zou ik graag voor en nadelen weten.
Of mijn voeding zwaar genoeg is, toch wel belangrijk,
Ook heb ik nog vragen bij watercooling het zou de eerste keer zijn dat ik deze in mijn pc steek en zou graag weten of hier veel onderhoud aan is.
voor de rest heb ik onderdelen gekozen die qua merk al in men oude pc zaten en waar ik zeer tevreden over was
alvast bedankt voor alle input
daarom zat ik nog met enkele vragen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc gaat voornamelijk dienen voor te gamen, games zoals bf 5 enz op hoge quality
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 2000 euro (waarschijnlijk via alternate bestellen en laten samenstellen.)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb 2x27 inch curved monitors van samsung die ik opnieuw ga gebruiken
ook keyboard corsair k70 strafe en headset steelseries van artics 7 en roccat muis ga ik blijven gebruiken.
mss in de loop van dit jaar wil ik overschakelen naar 1 samsung curved qled 49 inch gaming monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
processor zou ik nooit iets anders dan intel willen, voor de rest vind ik van design voor watercooling corsair en NZXT wel het mooiste maar geen idee welke van deze 2 het beste is,de case van fractal design zou ik opnieuw terug willen
Ga je overklokken?
mss op termijn maar voorlopig niet
Wat verwacht je van ons?
ik heb aan de hand van smaak en advies van vrienden al een keuze gemaakt voor de meeste onderdelen echter twijfel ik nog tussen mijn processor de keuze tussen de nieuwe i5 of best toch voor een i7 gaan, hiervoor zou ik graag voor en nadelen weten.
Of mijn voeding zwaar genoeg is, toch wel belangrijk,
Ook heb ik nog vragen bij watercooling het zou de eerste keer zijn dat ik deze in mijn pc steek en zou graag weten of hier veel onderhoud aan is.
voor de rest heb ik onderdelen gekozen die qua merk al in men oude pc zaten en waar ik zeer tevreden over was
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-9600K Boxed | € 279,99 | € 279,99 |
| 1 | Asus ROG Strix Z390-F Gaming | € 216,- | € 216,- |
| 1 | Gigabyte GeForce RTX 2070 Gaming OC | € 568,95 | € 568,95 |
| 1 | WD Red (64MB cache), 2TB | € 77,- | € 77,- |
| 1 | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 81,- | € 81,- |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI | € 95,20 | € 95,20 |
| 1 | Corsair Hydro H115i RGB Platinum | € 135,90 | € 135,90 |
| 1 | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2A2666C16 | € 123,50 | € 123,50 |
| 1 | Corsair RM750x (2018) Zwart | € 109,90 | € 109,90 |
| 1 | Samsung 970 Evo Plus 500GB | € 119,90 | € 119,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.807,34 | |