Toon posts:

Videokaart ~180

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Wilde graag een videokaart met het volgende systeem:

i5-6500 processor
250GB Samsung 860 EVO SSD
4GB DDR4 Ram geheugen
Ram gaat uitgebouwd worden naar 8 GB.

Ik heb een budget van om en nabij de 150€ tweedehands.
Ben geen veeleisende gamer maar zou graag de nieuwere games(Fortnite, World of Tanks) op 60fps met een mix van medium/high instellingen op Full-HD willen spelen.

Had al er al een paar gevonden, namelijk de Radeon RX Vega 56 Gaming 8GB en de GTX 1060 6GB. Maar ik zou graag horen of er misschien nog andere zijn die mij het beste toekomstperspectief geven. :D Of moet ik nog even wachten op een release misschien?

Het liefste 6-8 GB! Ben er trouwens achter gekomen dat losse videokaarten echt prijzig zijn :/

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2019 19:27 ]

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Euh, welke PSU heb je? Want een Vega trekt zo ongeveer je hele meterkast leeg (overdreven gezegd).

Vraag me alleen af of je er plezier van gaat hebben; 8GB RAM voor een PC is niet veel en je hebt zomaar kans dat je niet de optimale performance uit sommige GPU's gaat halen omdat je PC gaat swappen naar disk op sommige momenten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:35
Een Vega voor 150 euro tweedehands wordt denk ik ook lastig. Ik denk dat je voor een 1060 6GB of een RX580 8GB moet gaan.

De wijzen komen uit het Oosten!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02:51
Als je bij meggeko op dit moment een vega 56 besteld voor 269 euro krijg je er nog drie games bij.

Verkoop de drie games voor 25pst en je hebt een vega 56 voor nog geen 200 euro ☺️