Ik wil een eigen Game desktop bouwen waarop ik vooral Runescape en overige games zoals Fortnite / Apex kan spelen. En kan streamen op Twitch. Ik heb nu ook een game pc waar ik deze spellen ook op speel maar op lage settings, zeer weinig fps en dit kan nog wel eens flink haperen. Nu wil ik alle games op een normale (1080p) resolutie spelen. en op wat hogere settings ( high )
Mijn budget ligt ongeveer rond de 700 met een absolute maximum van 800.
Verder heb ik liever een wat stillere desktop omdat ik niet zo houd van dat constante geluid.
Ik ben overigens niet van plan om te gaan overklokken.
Ik heb verder geen voorkeur aan MSI / AMD / Intel. Mijn voorkeur gaat uit naar de optie tegen de beste prijs. Voor de beste prestatie's.
De desktop die ik nu heb bevat deze hardware.
AMD FX(tm)-8150 eight core processor, 3600 MHz.
16GB RAM geheugen, Ik durf alleen niet te zeggen wat voor soort RAM er in zit. Ik dacht DDR4.
En een SSD evo van 500GB.
De ssd en de ram is vrij nieuw 1.5jaar oud. Dus die zou ik nog wel kunnen gebruiken bij mijn nieuwe desktop build mits het mogelijk is. De rest van de pc is verouderd.
Ik heb verder niet echt heel veel verstand van wat ik moet aanschaffen vandaar mijn topic. Ik hoop dat jullie voor mij een mooie build kunnen aanraden. Ik heb ook nog een link met een foto van een desktop met verlichting en een case wat ik mooi vind om te zien.https://imgur.com/1nRF65r
Mijn budget ligt ongeveer rond de 700 met een absolute maximum van 800.
Verder heb ik liever een wat stillere desktop omdat ik niet zo houd van dat constante geluid.
Ik ben overigens niet van plan om te gaan overklokken.
Ik heb verder geen voorkeur aan MSI / AMD / Intel. Mijn voorkeur gaat uit naar de optie tegen de beste prijs. Voor de beste prestatie's.
De desktop die ik nu heb bevat deze hardware.
AMD FX(tm)-8150 eight core processor, 3600 MHz.
16GB RAM geheugen, Ik durf alleen niet te zeggen wat voor soort RAM er in zit. Ik dacht DDR4.
En een SSD evo van 500GB.
De ssd en de ram is vrij nieuw 1.5jaar oud. Dus die zou ik nog wel kunnen gebruiken bij mijn nieuwe desktop build mits het mogelijk is. De rest van de pc is verouderd.
Ik heb verder niet echt heel veel verstand van wat ik moet aanschaffen vandaar mijn topic. Ik hoop dat jullie voor mij een mooie build kunnen aanraden. Ik heb ook nog een link met een foto van een desktop met verlichting en een case wat ik mooi vind om te zien.https://imgur.com/1nRF65r