oude advertenties inzien

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterbeesje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:12

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Topicstarter
Ik weet dat het al een paar keer eerder is besproken, maar dat is inmiddels een jaar of tien geleden:

Is het mogelijk om een oude advertentie in te zien die niet van mezelf is?

Wat er is gebeurd:
Een poos geleden (2018) heb ik van een tweaker wat spulletjes overgenomen, uit verschillende advertenties in een koop (prima ervaring overigens).
Daarbij heb ik op één van de advertenties gereageerd. In het gesprek staat netjes bovenaan de link naar de advertentie waarop ik heb gereageerd. Deze aanklikken = naar de oude ad toe.

Nu zou ik de ad willen zien waarin een van de andere spulletjes staat: daarin was een nogal gedetailleerde foto toegevoegd. Echter kan ik hier niet op zoeken, want de advertentie is al een poosje weg.

Ik weet dat de ad op de server is opgeslagen en zo, maar vraag me af of er een manier is om hier bij te komen zonder de betreffende tweaker er mee lastig te vallen. Of moet ik dan exact de oude advertentiecode kennen?

Het zou dus makkelijk om bij tweaker X op het profiel de oude advertenties te kunnen inzien, net zoals de actuele advertenties per tweaker op te vragen zijn... maar dat heb ik niet gevonden.

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Als je geen afblockers of andere zooi hebt, kan je wel via bijvoorbeeld gallery: MAX3400 alle advertenties zien die ik gekocht / verkocht heb en waar een beoordeling over is gegeven.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Waterbeesje Inderdaad, onderaan de feedback zie je lichtgrijs Advertentie.....

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:48

Detmer

Professioneel prutser

@Waterbeesje geeft aan uit verschillende advertenties gekocht te hebben. Waarschijnlijk is hier maar 1x feedback voor gegeven en is er dus maar 1 advertentie terug te vinden. TS wil graag de andere advertenties ook terug kunnen kijken (waar dus geen feedback voor is gegeven).

Naar mijn weten kan dit alleen als je de verkoper contacteert en als die je de linkjes stuurt.

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterbeesje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:12

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Topicstarter
Detmer schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 14:57:
@Waterbeesje geeft aan uit verschillende advertenties gekocht te hebben. Waarschijnlijk is hier maar 1x feedback voor gegeven en is er dus maar 1 advertentie terug te vinden. TS wil graag de andere advertenties ook terug kunnen kijken (waar dus geen feedback voor is gegeven).
precies dit :)

Maar als dat enkel kan door de linkjes op te vragen... zal ik dat eens proberen.
Of is er een moderator die nog een ander truukje uit de hoge hoed kan halen? :)

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS