Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Martin__
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 16-03 11:23
Ik wil voor ongeveer 550 euro een gamePC bouwen. Tot nu toe heb ik deze componenten op het oog:
Kast: pricewatch: BitFenix NOVA Zwart
Videokaart: pricewatch: ASRock Phantom Gaming D Radeon RX580 8G OC
RAM: https://azerty.nl/product/crucial/2651493/ddr4-8-gb
Moederbord: pricewatch: ASRock A320M-HDV R3.0
Voeding: pricewatch: be quiet! Pure Power 11 400W
Harddrive: pricewatch: Kingston A400 2,5" 480GB

Ik twijfel nog over welke processor ik wil kopen. Ik wil er het liefst niet meer dan 110 euro aan besteden. Ik heb de AMD Ryzen 3 1300X (pricewatch: AMD Ryzen 3 1300X Wraith Stealth koeler Boxed) op het oog. Maar ik zie ook veel goede reviews over de AMD Ryzen 3 1200 (pricewatch: AMD Ryzen 3 1200 Wraith Stealth koeler Boxed). Het grootste verschil is de klokfrequentie (3,5GHz vs 3,1GHz). Is dit het verschil van 35 euro waard? Welke van deze twee raden jullie me aan? Of is er nog een andere processor onder de 110 euro die jullie me aanbevelen?

Als jullie nog andere tips hebben voor de andere componenten dan hoor ik dat graag.

Alvast bedankt,
Groet, Martin

Alle reacties

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 22:54

br00ky

Moderator Harde Waren

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True