Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisict
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Ik heb een voipbuster account met vastnet nummer hiermee kan ik op HTC en Sony telefoons gesprekken ontvangen zolang ik internet verbinding heb wifi of mobiel.
In de custemrom van vele telefoon fabrikanten is het instellen van voip verwijderd.
Ik wil graag weten of er iemand is die nog meer telefoon merken anders dan HTC en Sony kent die voip instellen niet hebben verwijderd in hun custemrom.
Samsung heeft het in elk geval ook verwijderd.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Bedoel je de standaard firmware of inderdaad verwijderd uit custom firmware?

In het laatste geval heeft het dus weinig/niets te maken met de fabrikant maar met de developers van die firmware.

Welke firmwares heb je op je HTC en Samsung eigenlijk?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisict
De fabrikant geeft opdracht om voip instellen uit te schakelen in de custemrom.
Nergens staat op internet of een toestel wel of niet voip ondersteund ook niet bij HTC en Sony daar ben ik achter gekomen door het te proberen in te stellen op een toestel.
Mijn HTC one A9s heeft Android versie 6 en softwarenummer 1.01.401.7
Van Samsung heb ik geen idee die heb ik niet maar wel eens 1 geprobeerd daar kan je geen voip op instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-05 10:24
Dan gebruik je toch een app als Zoiper? Je kunt dan ook bij het bellen vanuit je adresboek kiezen om die als standaard te gebruiken

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Precies, voipbuster heeft toch gewoon een eigen app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisict
Nee nee nee daar kan ik geen binnen komende gesprekken op ontvangen dat kan echt alleen maar als je het in het Android menu kan instellen dus geen enkele app kan er voor zorgen dat ik op mijn 040 telefoon nummer kan gebeld worden!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:51
Op de site van VoipBuster vind ik het volgende, als je het daar instelt kan je op je telefoon een willekeurige VoiP-App gebruiken om uitgaand te bellen.

Link: http://www.voipbuster.com/call_forwarding/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
chrisict schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:46:
Nee nee nee daar kan ik geen binnen komende gesprekken op ontvangen dat kan echt alleen maar als je het in het Android menu kan instellen dus geen enkele app kan er voor zorgen dat ik op mijn 040 telefoon nummer kan gebeld worden!!!!
Onzin.
https://voipenmobiel.nl/bellen-via-app-groundwire/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-05 13:09
chrisict schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:46:
Dat is echt onzin, via een app kun je altijd gebeld worden.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisict
Kom op mensen ik vraag alleen maar of er mensen zijn met een ander merk telefoon dan HTC of Sony want daar mee kan je voip gesprekken ontvangen als je dat insteld in je menu of Samsung want daar kan je het niet in instellen om vastnet voip gesprekken te ontvangen. Dus heb je een LG,Nokia Huawei of Xaomi kijk dan ff in je menu of je voip account gegevens kan instellen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-05 12:05
chrisict schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 16:01:
Kom op mensen ik vraag alleen maar of er mensen zijn met een ander merk telefoon dan HTC of Sony want daar mee kan je voip gesprekken ontvangen als je dat insteld in je menu of Samsung want daar kan je het niet in instellen om vastnet voip gesprekken te ontvangen. Dus heb je een LG,Nokia Huawei of Xaomi kijk dan ff in je menu of je voip account gegevens kan instellen????
Ja, er zijn mensen met een telefoon van een ander merk dan htc of sony.. En bij sommige kun je dat idd instellen.. Iig bij OP kan 't.

Maar installeer gewoon zoals iedereen zegt ff een app en je bent klaar...

[ Voor 10% gewijzigd door Maaark op 05-03-2019 16:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:32
Bij mijn Mi 9 heb ik in ieder geval de mogelijkheid. Ook bij de Nokia 8 kan het
Pagina: 1