Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Videokaart upgrapde

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• laurens362
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-11 10:06
Hoi,

Ik wil graag mijn volgende setup gaan uitbereiden naar een betere videokaart.

Momenteel ben ik in bezit van:
Ryzen 7 2700x
G.Skill Sniper X - DDR4 2x8
ASROCK X470 Master SLI - Moederbord
Radeon r9 380
Fractal Design Define S
Cooler Master G550M
Samsung ssd 256 gb

alienware 240hz freesync scherm

Ik speel voornamelijk diablo / fortnite / apex.

Ik heb momenteel mijn oog laten vallen op de rtx 2060 oc, heb ik hierbij ook een nieuwe voeding nodig of raden jullie iets anders aan? Mijn budget zit op ongeveer 400-500 euro.

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

3 maanden geleden: Upgrade advies gevraagd

Misschien een obvious vraag maar welke reviews, benchmarks, PSU-requirements en overige zaken heb je in de tussentijd gevonden en in hoeverre heb je nu over een specifieke GPU een specifieke vraag?

/edit: heb je al gekeken of je monitor wordt genoemd in Overzicht Freesync monitoren die werken met GSync want anders heb je niet al te veel aan een Freesync-monitor als je er een G-Sync GPU tegenaan plakt ;)

[ Voor 30% gewijzigd door MAX3400 op 04-03-2019 20:39 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• laurens362
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-11 10:06
Hoi ik ben in bezit van een alienware AW2517HF. Volgens een topic op reddit kan je freesync gebruiken icm nvidia videokaarten.
Aangezien nvidia kaarten werken met deze monitor icm freesync wil ik graag een nvidia kaart aangezien ik in het bezit ben van een nvidia shield.:)
Mijn vraag is dus of ik mijn voeding moet upgraden of dat ik gewoon de videokaart kan switchen zonder voeding.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@laurens362 RTX2060 verbruikt minder dan een R9 380

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.