Mijn vraag
Goedemiddag beste Tweakers.
Ik werk in mijn bedrijf met een Windows 7 machine die gekoppeld is aan de server.
Nu wil ik een nieuwe Workstation configureren met een SSD er in.
De bedoeling is, dat ik nu mijn oude HDD met Win 7 pro ga klonen naar een SSD en die vervolgens ga gebruiken in mijn nieuwe workstation.
Nu zit ik alleen nog met de vraag over de licentie van Windows 7 Pro aangezien deze hardware gekoppeld is.
Hoe kan ik deze licentie activeren in mijn nieuwe workstation aangezien de hardware veranderd is?
De reden waarom ik Windows 7 Pro wil behouden is, omdat veel programma's helaas nog niet werken met Windows 10.
En deze programma's zijn ERG belangrijk voor mijn dagelijkse bezigheden.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Oud: HP workstation 2012 met HDD, 3e Gen i5
Nieuwe: HP workstation met SSD, 9e Gen i7
Windows 7 Pro
Ik heb nog niks geprobeerd aangezien de workstation nog binnen moet komen en me liever een beetje goed voorbereid.
Edit: Cpu's! Sorry hiervoor!
Goedemiddag beste Tweakers.
Ik werk in mijn bedrijf met een Windows 7 machine die gekoppeld is aan de server.
Nu wil ik een nieuwe Workstation configureren met een SSD er in.
De bedoeling is, dat ik nu mijn oude HDD met Win 7 pro ga klonen naar een SSD en die vervolgens ga gebruiken in mijn nieuwe workstation.
Nu zit ik alleen nog met de vraag over de licentie van Windows 7 Pro aangezien deze hardware gekoppeld is.
Hoe kan ik deze licentie activeren in mijn nieuwe workstation aangezien de hardware veranderd is?
De reden waarom ik Windows 7 Pro wil behouden is, omdat veel programma's helaas nog niet werken met Windows 10.
En deze programma's zijn ERG belangrijk voor mijn dagelijkse bezigheden.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Oud: HP workstation 2012 met HDD, 3e Gen i5
Nieuwe: HP workstation met SSD, 9e Gen i7
Windows 7 Pro
Ik heb nog niks geprobeerd aangezien de workstation nog binnen moet komen en me liever een beetje goed voorbereid.
Edit: Cpu's! Sorry hiervoor!