Toon posts:

Compacte (Denon) receiver

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag Tweakers,

Ik ben net verhuisd naar mijn nieuwe (kleine) appartement.
Om wat ruimte te besparen heb ik een Kallax kast van de IKEA als TV-meubel annex opberkast.
Nu is het zo dat ik een stel Canton speakers heb die ik aansluit op een Pioneer receiver. De speakers voor links en rechts staan elk in een blok in de kast, de centerspeaker bovenop, en de receiver nu ook nog.
Nu vroeg ik me af of er degelijke, compacte receivers bestaan die precies in zo'n blok passen.
De binnenmaat van een zo'n blok is 33,6x33,6cm en 39cm diep. Ik had al even gegoogled naar Denon receivers, maar degene die ik vond waren in ieder geval 43cm breed.
Ik ben benieuwd!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

In categorie: Versterkers en receivers kan je filteren op afmetingen en dan kom je snel uit op receivers die maximaal 302mm breed zijn.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:15

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dat idd. Ja ze zijn er, ook zeker van Denon. Als je op de site van Denon gekeken hebt heb je met je neus gekeken, want ze staan er gewoon op :)
Je moet alleen geen home cinema spul verwachten. Het smalle spul is voor alle fabrikanten gewoon stereo, en soms heb je een subwoofer preout maar vaker ook niet.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)