Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Rate my new build

Pagina: 1
Acties:
  • 286 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Super enthousiast over mijn nieuwe build na mijn 10 jaar oude beestje het begint te begeven.

Dit is wat ik laat samenstellen:

https://imgur.com/vpt2zkt

Het doel van de PC is gamen. Vooral tripple A games zoals de nieuwe Cyberpunk en andere sandbox rpg's. Heb er ook net een 3440x1440 monitor bij besteld.

Het duurt nog 3 weken voor het geleverd word gezien de behuizing nog niet binnen is.

Heeft iemand suggesties voor mogelijke verbetering?

Dank en goet

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2019 19:53 ]

Alle reacties

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:11
Waarom die voeding? Lijkt me niet de beste keus. Verder lijkt het me prima. Staat het geheugen op de qvl?

Verwijderd

Topicstarter
418O2 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 19:54:
Waarom die voeding? Lijkt me niet de beste keus. Verder lijkt het me prima. Staat het geheugen op de qvl?
Ik wil mijn CPU en GPU gaan overclocken dus dacht aan die voeding. Heb je een andere suggestie en waarom?

Wat betreft de qvl voor de ram. Azerty heeft het nagekeken en gemeld dat alle onderdelen bij elkaar passen dus mag aannemen van wel (had net even moeten googlen wat qvl was lol, niet zo technisch onderlegd en dit is mijn eerste zelf samengestelde build (met hulp van forum members =])

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17:56
Zet de onderdelen adhv Handleiding Pricewatch in een handig lijstje zoals vereist is in het DAA beleid

Verwijderd

Topicstarter
Uszka schreef op zondag 3 maart 2019 @ 20:06:
Zet de onderdelen adhv Handleiding Pricewatch in een handig lijstje zoals vereist is in het DAA beleid
Niet om lui of moeilijk te zijn maar Ik heb al besteld bij Azerty dus als er suggesties voor verbetering worden aangedragen, kan ik gelijk kijken wat het bij hen kost gezien ik gebruik maak van hun assemblage service dus kan het niet ergens anders gaan bestellen. Verder lijkt de lijst die ik geupload heb, aardig duidelijk.

Volgende keer zal ik mij zeker aan de richtlijn houden. Hopelijk is het niet teveel ongemak. Mocht het alsnog nodig zijn, zal ik het aanpassen.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op zondag 3 maart 2019 @ 20:13:
[...]

Niet om lui of moeilijk te zijn maar Ik heb al besteld bij Azerty
En dus? Nu mogen we alsnog mogelijk zeggen "nee, wat je hebt uitgezocht is helemaal dom"? Gaat Azerty dan kosteloos 5 onderdelen vervangen voor andere onderdelen omdat Tweakers het zegt? Of ik mis iets maar wat is het nut om een topic te openen over "is dit goed??" terwijl je het al besteld hebt?

Ik koop toch ook geen Ferrari en kom dan vragen of ik er rondjes van 1:33 mee kan rijden op Zandvoort terwijl de auto al gebouwd / vervoerd wordt naar me?

/edit: @Verwijderd constructief: een enorm dikke CPU & GPU en er dan maar 16GB RAM inzetten waarvan de clockrate niet vermeld is en dus mogelijk niet eens op de QVL van het moederbord staat en dan ook nog eens een "onnodig snelle" 970EVO SSD erin die je 99% van de tijd niet eens 50% van zijn snelheid gaat laten draaien.

[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 03-03-2019 20:22 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:28

br00ky

Moderator Harde Waren
Tja, als je al besteld hebt is er weinig discussie aan. Zeker als je volledig voorbij gaat aan DAA beleid.

Daarnaast kan je vraag prima in Gaming pc. Budget 3000 euro.

[ Voor 25% gewijzigd door br00ky op 03-03-2019 20:27 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.