Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 556443

Topicstarter
Heb een S5 Neo, dus tsja, die zal inmiddels wel een jaar of 4 zijn?

Al heel lang problemen met opladen en heb eigenlijk het idee dat het probleem bij de USB-poort ligt. Waar het eerst slecht opladen was, is het nu eerder... niet opladen :P
Steek je de oplader erin, dan doet hij niks of hooguit een halve minuut.

Al geprobeerd:
- Verschillende opladers (stopcontact, laptop, auto, powerbank)
- Verschillende kabels
- Verschillende batterijen (3 stuks)
- USB-poort schoonblazen met perslucht
- Factory reset
- Last but not least: Uit- en aanzetten :P

Zijn er nog simpele/goedkope mogelijkheden? Ik kan morgen wel naar een telefoonwinkel gaan, maar die willen vooral cashen. Meer dan een paar tientjes uitgeven voor een telefoon van 4 jaar oud is ook de moeite niet. Heb ook niet echt de financiële mogelijkheden voor een nieuwe telefoon.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Heb je al eens met een naald in de USB poort gepord? Als zich daar stof ophoopt krijg je dat er per perslucht niet uit, omdat je het elke keer aandrukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 556443

Topicstarter
418O2 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 16:57:
Heb je al eens met een naald in de USB poort gepord? Als zich daar stof ophoopt krijg je dat er per perslucht niet uit, omdat je het elke keer aandrukt
Ook al geprobeerd.
Eerst had ik het probleem dat hij versleten leek te zijn. Kabeltjes konden gemakkelijk heen en weer bewegen.
Maar een nieuwe kabeltje blijft wel goed vastzitten, maar toch wil hij niet opladen. Ook vreemd dat hij soms een halve minuut aangeeft op te laden en daarna niet meer, totdat je de stekker er opnieuw indoet of op de knop van de powerbank drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carcelia
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08-2023
Hi,

Meestal als er nog heeeel weinig procent op staat, dan wil ie niet meer opladen, voordat je helemaal opnieuw opstart. Althans bij mij.

m vr gr.
Carla