Toon posts:

is dit een goeie ?????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.nl/PRODUCTEN/IMAGES/IT/IFT_F.jpg
De samsung 700ift
ik zit namelijk te twijfelen tussen deze en de iiyama A702HT Vision Master Pro410, en kom niet met iets anders aan want daar luister ik niet naar. Toen ik dat wel deed zat ik te twijfelen tussen een golden orb en een alpha p3125 en heb ik een globalwin vos32+ genomen en is een kut ding

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-06 23:05

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Nah, ziet er op zich mooi vormgegeven uit, maar de beeldkwaliteit kan niet tegen die van de Ilyama op! Heb zelf ook een 19" van Ilyama en ik ben er dik tevreden over!! Heb die Samsung wel eens naast een Deawoo en een Sony gezien, maar dat legte hij toch af vond ik, nog niet te spreken over een vergelijk met een Ilyama. :) Maar ieder zijn smaak natuurlijk.

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:30
Iiyama is altijd goed...
maar toen ik zelf een monitor kocht koos ik toch voor een Sony :) een 19" 420GS niet zo'n ultra platte maar kwa kleur en beeld perfect...

Verwijderd

IIYAMA , IIYAMA , IIYAMA ,IIYAMA ,IIYAMA ,IIYAMA !!!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:25
He,

dat is toevallig.
Ik zat een 2 maand geleden ook te twijfelen tussen deze 2 monitoren.
Na lang zoeken en nadenken heb ik de Samsung 17" 700ift genomen.

Heb een aantal kleine dingen gelezen en dat was prima.
Iedereen zegt IIYAMA, maar ze kennen weinig anders..

IIYAMA is natuurlijk niet slecht ofzo, maar iedereen heeft het erover, en dan is het makkelijk zeggen, IIYAMA is de beste..
Ik ben zeer tevreden met de monitor, maar ja, dat zegt iedereen over z'n bak..

Als ik jouw was zou ik de Samsung kopen, die ziet er zoals ik hierboven las, echt wel beter uit dan de sony en daewoo.
Samsung heeft geen lijntjes door beeld, sony wel, Samsung heeft betere prestaties dan sony..
Sony is duurder.

O ja, de Samsung werd in een perfecte doos + toebehoren geleverd.
Omdat de monitor relatief minder bekend is, zullen niet veel mensen je deze aanraden!

Remember you've the choice..
suc6

Pic of monitor: http://death2u.gamepoint.net/members/fox-pc2.jpg

• Papillon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08 14:36

Papillon

Spring 's in the Air...

IIyama altijd goed ???

Ik heb een een 5 tal geahd (510). De een moire.. de ander donkere hoeken, derde scherp in het midden rest wazig etc. Ben maar overgestapt op een prof serie. Kost wel een mille meer maar goed.. dan heb ik het tenminste ook goed. Alles scherp, overal dezelfde intensiteit etc. en meer instelbaar ook ..

F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:30
Uhm ja Iiyama is goed... en zeker wat betreft prijs kwaliteit verhouding :)

Als je echt een monitor wil neem dan een Sony met FD trinitron :9
Pagina: 1