Meerdere psns op meerdere ps4s

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:44
Hey mensen ik heb een vraagje.

Ik heb momenteel in mijn huis 2 ps4 staan. 1 de huiskamer(pro). En 1 in de slaapkamer.
Nu ben ik voor prive regelmatig enkele dagen bij mijn vader. En wil daar met enekele regelmaat ook ps4en. Nu wil ik dus dat ik ook daar mijn digitale content kan spelen. En mijn broertje met zijn account ook gebruik kan maken van mijn speletjes(en ik die van hem?). Alleen nu krijg ik tegenstrijdige verhalen over wat wel en niet mogelijk is. Ik weet dat 2 geen enkel probleem is. 1 primare en 1 secendair. Maar kan ik daar een 3de aan hangen? als 3 namelijk niet kan is het een stuk minder intressant. Tevens zal er op beide meerdere psn accounts zijn. Wat ik hoop te bereiken is het volgende.

1 ps4 pro 3 accounts(ik/vrouw/broertje)
1 ps4 2 accounts (ik/vrouw)
1 ps4 2 accounts (ik/broertje).

Waarbij de kans bestaat dat ik op de eerste speel. Mijn vrouw een serie kijkt op de 2de ps4 en mijn broertje op de 3de ps4 zal spelen.
Dit is een aardig web van primare en secundaire ps4s/accounts.

Alvast bedankt voor de hulp.

Beste antwoord (via loki504 op 07-03-2019 10:04)

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:58
Secundair bestaat meer of minder niet. Wat wel bestaat is een primaire PS4.

De account waar jij NIET op komt te spelen, moet de primaire PS4 zijn, daar kunnen "jouw" games op gespeeld worden omdat het "jouw" PS4 is.

Op de andere PS4s kan je gewoon je games spelen als je je eigen account pakt.

LET WEL: Aangezien je 3 PS4s wilt gebruiken zal je moeten kiezen: 1 van de andere 2 moet de primaire ps4 van je broertje worden, en daar kan jij dan ook zijn games spelen.. de 3e PS4 kan je alleen jouw games of zijn games op spelen, wat dus afhangt van welke account er ingelogd is.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:58

De account waar jij NIET op komt te spelen, moet de primaire PS4 zijn, daar kunnen "jouw" games op gespeeld worden omdat het "jouw" PS4 is.

LET WEL: Aangezien je 3 PS4s wilt gebruiken zal je moeten kiezen: 1 van de andere 2 moet de primaire ps4 van je broertje worden, en daar kan jij dan ook zijn games spelen.. de 3e PS4 kan je alleen jouw games of zijn games op spelen, wat dus afhangt van welke account er ingelogd is.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
greyfox1987 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 08:13:

Kijk het was mij niet helemaal duidelijk of je meerdere "secundaire" ps4s kon hebben.
Vrouw lief speelt eigenlijk nooit een speletje.
En anders kan ze dat wel op mijn account spelen.

Bedankt voor de verduidelijking. Nu nog eens wachten tot Anthem Digitaal in de aanbieding komt. Zodat ik hem kan omwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 10:53
loki504 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 10:07:
[...]

. Nu nog eens wachten tot Anthem Digitaal in de aanbieding komt. Zodat ik hem kan omwisselen.
Ik zou eerder wachten op de patch van Anthem die ervoor zorgt dat je PS4 niet crashed.
nieuws: Fix voor harde PS4-crashes tijdens spelen van Anthem moet op 12 maart...

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Wylana schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 13:48:
[...]

Ik zou eerder wachten op de patch van Anthem die ervoor zorgt dat je PS4 niet crashed.
nieuws: Fix voor harde PS4-crashes tijdens spelen van Anthem moet op 12 maart...
Ik heb het 1 keer gehad. En ja het is vervelend. Maar echt niet het eind van de wereld. En je moet toch iets doen tot 15 maart.😀