verwijderen van doorlussen in youtube

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theplayer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-04 12:31
Mijn vraag
Ik heb een bestaande youtube voor mijn kanaal ingekort voor een forum. Ik ben moderator en wil die plaatsen. Echter, zowel de originele als de ingekorte versie eindigen met 4 videoschermpjes met nieuwe onderwerpen en video's die je zo eindeloos kunt doorklikken. Dat doet Youtube dus. Hoe kan ik er nu een zelfstandige afgeronde video van maken?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Moviemaker

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Nergens te vinden. Ondanks inkorten en bewerken Inkorten blijf ik vastzitten aan youtube doorlussen...!

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat is Youtube doorlussen? :? Bedoel je dat de kijker nieuwe video's aangeboden krijgt aan het eind van de video? Volgens mij kun je dat niet oplossen. Dat is een beetje het verdienmodel van Youtube, namelijk ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Door de content niet op YouTube te plaatsten/hosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-10 11:44

MsG

Forumzwerver

Hoezo zou dat überhaupt samenhangen met het inkorten of iets dergelijks? Heb je ooit een video gezien waarbij je dit níet kreeg?

De enige oplossing is inderdaad níet de hosting en infrastructuur van YouTube gebruiken maar een ander bedrijf. Hoewel de meesten wel iets er achter aan plakken tegenwoordig.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theplayer
Met welk programma kan ik dan gewoon een video uploaden en met de link daarvan gewoon ergens anders tonen. Dat kan met bijv. IMGDumper toch ook...?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je geen gebruik wilt maken van YouTube, upload het ding ergens naar een host met een willekeurig FTP programma en gebruik dan HTMLvideo (dus <video>/</video>) om 'm op je pagina te laten zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theplayer
ja, met een ding, en ergens anders, een host en een willekeurig FTP kom ik heel eind....! Dat is dus duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fm77
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
theplayer schreef op zondag 3 maart 2019 @ 14:59:
ja, met een ding, en ergens anders, een host en een willekeurig FTP kom ik heel eind....! Dat is dus duidelijk.
Wat bedoel je precies met een ding dat ik ergens op een host met een ftp programma moet uploaden?
Dat komt misschien iets vriendelijker over ;)

Maar om toch iets van een antwoord te geven. Als YouTube niet voldoet aan jouw eisen kan je kijken of je je video's ergens anders kunt uploaden. Wellicht heeft de beheerder van het forum nog wat ruimte over om de video te plaatsen. Je moet dan wel rekening gaan houden met hoe vaak de video bekeken gaat worden. Als dat door 10 mensen is dat niet waarschijnlijk geen probleem. Worden dat 100-en of 1000-en zal je snel tegen een datalimiet gaan lopen.
Gebruik maken van YouTube zorgt ervoor dat je daar niet druk over hoeft te maken. Echter heeft dat wel gevolgen voor de eisen die je eraan kunt stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aawe mwan
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:51

aawe mwan

Wat ook leuk is:

theplayer schreef op zondag 3 maart 2019 @ 12:32:
[...] een bestaande youtube [...] zowel de originele als de ingekorte versie eindigen met 4 videoschermpjes met nieuwe onderwerpen en video's die je zo eindeloos kunt doorklikken. Dat doet Youtube dus. [...]
De instelling die je zoekt zit onder de "embed options":
jij hebt de setting "show suggested videos when the video finishes" aan staan, lijkt me zo.

„Ik kan ook ICT, want heel moeilijk is dit niet”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 06:53
Vimeo.com een oplossing?
Pagina: 1