Welke mmorpg raden jullie aan?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oguzhan0497
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19-04-2021
Hoi mensen,

Ik ben op zoek naar een leuk mmorpg spel, zelf vond ik black desert niet echt leuk. Elder scrolls ziet een stuk aantrekkelijker uit, die ik morgen ga uitproberen.

Ik hou zelf wel van grinden voor een item of iets anders.

Zelf game ik op de xbox, ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen met een keuze te maken. Wie weet gaan we samen spelen :)

Groetjes!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Final fantasy online al getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:14
Er zijn er wel een aantal. Moet het perse MMO zijn? Of is bv Anthem/The division 2 ook een optie? The division 2 is tot morgen ochtend 10 uur in open beta. Kan je hem gelijk uitproberen.

ESO is zeker een Optie. Maar je kan natuurlijk Tera/Neverwinter Online en warframe? Een keer proberen. Zijn alle 3 "gratis"

@Johnnnygoud FFO is er toch niet voor xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
@loki504 oops inderdaad overheen gelezen dat het om de Xbox ging. Is er helaas inderdaad alleen voor de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 21:06

Cogency

Ginnunga

Elder Scrolls is wel gaaf. Ik heb het met release gespeeld en wat ik me ervan kan herinneren (toen, is echt al aardig wat jaartjes terug) dat het level process vooral een rpg solo adventure is, maar dat de PVP lakes echt een MMO battle zijn.
Helaas was het pvp gedeelte toen ik speelde met elke patch steeds verder omzeep geholpen, maar het schijnt dat het nu weer helemaal top is. Dit was op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Laatst online: 12:41
Hier ook iemand opzoek naar een goede mmorpg. Net als de TS houd ik ook wel van een grind. Het enige waar ik echt allergisch voor ben zijn pay2win aspecten. Dus bijvoorbeeld microtransacties voor alles behalve cosmetische zaken. Zijn hier nog opties voor? Ik vind eenmalig of maandelijks betalen geen probleem. Bij free 2 play heb ik toch al snel het gevoel dat ik uit eindelijk wel weer wordt genaaid door microtransacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:14
Misschien Path of Exile eens proberen? Kan tegenwoordig ook op Xbox en t checked een hoop van de boxes waar je naar op zoek bent.
Grinden kun je naar hartelust doen. Het is volledig gratis en de microtransacties zijn vooral op cosmetics en QOL dingetjes gericht. Als je echt fanatiek zou gaan spelen dan zijn de 4 stash tabs al snel vol dus dan wil je wel wat puntjes kopen om dat uit te breiden.
PoE is niet echt een mmorpg maar meer hack and slash dus wellicht vindt je t niks maar ik blijf elke league terug komen omdat het iets biedt wat ik in andere spellen niet kan vinden. Probeer t eens!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:29

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Op de Xbox heb je niet veel MMO's, in ieder geval niet in vergelijking met PC.

Terra - Ik ken enkel PC versie, maar een fijne game met aardige combat. Wel beetje het freemium principe, draait ook op de XBO nog niet 100% stabiel. Beetje classic trinity systeem qua combat, BAM's blijven leuke uitdaging :P

TESO (elder scrolls) - speelt best aardig, combat beetje outdated, maar gratis zeer breed te spelen.

NWO (neverwinter) - geen idee of daar nog uberhaubt iemand speelt, initieel leuk spel, maar verderop meer irritatie dan fun.

Warframe - Niet je classic MMO, meer een hub/instance MMO, gigantische diepgang in gear/classes, hoewel je met geld zo'n beetje alles kan kopen, kan je deze game al jaren prima gratis spelen.

Geen idee of Star Trek nog bestaat, maar dat is bij voorbaat niks :P

Skyforge heb je ook nog, maar kan ik me zo 123 niet veel van herinneren. Volgens mij zat die beetje richting de action MMO's, maar zo weinig gespeeld dat het voor mij in ieder geval weinig goeds was :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:24
SinergyX schreef op maandag 4 maart 2019 @ 13:07:
Geen idee of Star Trek nog bestaat, maar dat is bij voorbaat niks :P
Bestaat nog ja :p.

Qua MMORPG om aan te raden zou ik persoonlijk zeggen, in willekeurige volgorde:
- Final Fantasy Online
- The Elder Scrolls Online
- World of Warcraft

Ook nog te proberen waard:
- Guild Wars 2

Dit zijn naar mijn mening de enige MMO's op de markt op dit moment die het genre nog engszins eer aan doen. Ieder met hun eigen voor- en nadelen. Daarbuiten is er op dit moment eigenlijk weinig anders van interesse. Veel freemium crap, veel persistent online world games zonder waar MMO aspect. De afgelopen jaren is er eigenlijk niets noemenswaardig bijgekomen, en het is nog maar een beetje de vraag of er nog wat gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:29

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je mist alleen het punt van de TS, Xbox ;)

De 4 die je noemt is er maar 1 op Xbox te vinden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:24

Luukwa

o/

Anthem, erg vermakkelijk.

Verder:
- Destiny 2
- The Division (2)
- Runescape (moet je een kans geven, vind ik)

[ Voor 64% gewijzigd door Luukwa op 04-03-2019 15:54 ]

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oguzhan0497
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19-04-2021
Ben inmiddels begonnen met Elder scrolls online, jammer dat het een beetje pay to win is.

Maar eeeh, wie speelt er nog meer Elder Scrolls online? Kunnen we even co-oppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
oguzhan0497 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 16:48:
Ben inmiddels begonnen met Elder scrolls online, jammer dat het een beetje pay to win is.

Maar eeeh, wie speelt er nog meer Elder Scrolls online? Kunnen we even co-oppen
welk onderdeel is dan p2w?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Monster Hunter World kan ik je wel aanraden als je van grinden houdt. Het is niet echt een MMORPG maar zeker wel leuk!

[ Voor 67% gewijzigd door CyberMania op 04-03-2019 18:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:24
SinergyX schreef op maandag 4 maart 2019 @ 15:13:
Je mist alleen het punt van de TS, Xbox ;)

De 4 die je noemt is er maar 1 op Xbox te vinden.
Beperkt de keuze iig tot 1, wel zo makkelijk :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:14
gnauw schreef op maandag 4 maart 2019 @ 17:47:
[...]

welk onderdeel is dan p2w?
Sommige zien onderdelen die in DLC/Chapters zitten als P2W. Ik zie het zelf ook niet echt zo. Maar he blijkbaar zien andere het wel zo.
Net als de warden die in morrowind zat. Of de Necro die in de nieuwe Chapter zit. Of de Imperial race...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Laatst online: 12:41
JohnnyV76 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 12:55:
Misschien Path of Exile eens proberen? Kan tegenwoordig ook op Xbox en t checked een hoop van de boxes waar je naar op zoek bent.
Grinden kun je naar hartelust doen. Het is volledig gratis en de microtransacties zijn vooral op cosmetics en QOL dingetjes gericht. Als je echt fanatiek zou gaan spelen dan zijn de 4 stash tabs al snel vol dus dan wil je wel wat puntjes kopen om dat uit te breiden.
PoE is niet echt een mmorpg maar meer hack and slash dus wellicht vindt je t niks maar ik blijf elke league terug komen omdat het iets biedt wat ik in andere spellen niet kan vinden. Probeer t eens!
Is zeker het proberen waard, was ook gek op Diablo. Weet alleen niet of dit genoeg MMO is voor mij 8)7 Straks maar eens kijken of er ook een PS4 versie is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-06 13:25
q-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:22:
[...]

Is zeker het proberen waard, was ook gek op Diablo. Weet alleen niet of dit genoeg MMO is voor mij 8)7 Straks maar eens kijken of er ook een PS4 versie is
Ga Path of Exiles niet op de ps4 spelen. De pc versie is echt vele male beter.

(Edit) whoeps, ik heb hem niet op de ps4, maar op de Xbox One gespeeld, waarna ik hem op de pc ben gaan spelen. En tussen de Xbox One en de pc versie, vond ik de pc versie beter.

[ Voor 47% gewijzigd door Uhmmie op 05-03-2019 13:31 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06:40
Uhmmie schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:46:
[...]
Ga Path of Exiles niet op de ps4 spelen. De pc versie is echt vele male beter.
Straf dat jij dat al weet, hij is namelijk nog niet uit (PS4 versie komt midden maart, volgens hun beloftes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaxourne
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online
Grind en geen p2w zou ik denken aan Oldschool Runescape.
YouTube: Why Old School RuneScape Is One Of The Best MMORPGs To Play In 2018

Check ook even dat kanaal van hem! Van vrijwel elke (MMO) game bestaat een review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
zelf vind ik dat een MMORPG op de PC gespeelt moet worden. Er zijn zeker goede mmorpg spellen op de console. Heb FF14 en ESO op de pc en op de console gespeeld en in beide gevallen was de PC echt het beste platform. Meer interactie met spelers. Betere controls en meer beleving.

LET OP!
dit is mijn mening en geen feit :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wellicht is Destiny 2 een interessante voor je? :) Aangezien je van grinden voor items houdt, kun je met Destiny 2 naar mijn idee wel je lol op als het om grinden voor items gaat. :)

Enige is wel; is wel MMO, maar RPG weet ik niet zeker.

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 05-03-2019 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

Al eens naar The Witcher 3 gekeken? Is niet online maar er valt wel genoeg te completen/grinden :)
Pagina: 1