Vrijdag is mijn vloer geëgaliseerd en vandaag zou de pvc vloer verlijmd worden. De installateur vond de egaline in de keuken nog niet droog genoeg. De vloer wordt daarom morgen (zondag) gelegd. Als ik met mijn boerenverstand de situatie beoordeel dan lijkt de vloer mij in zijn geheel nog niet droog genoeg. De legger heeft als voorbeeld een deel van het pvc al neergelegd, heel aardig maar daaronder droogt het niet meer lijkt me. Ik heb aangeboden het weg te halen toen ik ben wezen kijken maar het ging hem echt alleen nog om de keuken.
Ik wil zijn professionaliteit niet in twijfel trekken maar ik twijfel stiekem toch
. De vloer is overigens wel glad, op het oog lijkt het niet zo. De egaline is aangebracht op een plavuizen vloer met veel reliëf. Misschien dat dat er nog een beetje doorheen komt. Wat denken jullie als je deze van vandaag 14:00 foto bekijkt? Kan ik afgaan op de legger of moet ik om meetwaarden vragen? Ik voel me dan zo'n zeurpiet
Ik wil zijn professionaliteit niet in twijfel trekken maar ik twijfel stiekem toch