Toon posts:

#deletecoinbase gaat viral, Coinbase account al verwijderd?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Een dag nadat XRP is toegevoegd op de Amerikaanse exchange Coinbase gaat #deletecoinbase viral.
Verschillende nieuwssites posten over gebruikers die hun account verwijderen.

reden:

1 Samenwerking met Hacking Team
2 Toevoegen van XRP
3 Private Keys in de cloud te bewaren.....

Lees bijvoorbeeld dit artikel van coinstart: https://coinstart.nl/cryp...l-op-twitter-maar-waarom/

Ben jij het met de beweging eens?
Of vind je het wel heel ver gaaan....

Start de discussie :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2019 18:00 . Reden: redenen waarom #deletecoinbase ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ohja, ik verwijder mijn account niet. Ooit aangemeld maar koop mijn cryptomunten elders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:01
Ik verwijder hem ook niet. Een leuk groepje mensen pakt alles aan om xrp de grond in te stampen.

Tevens doe ik niks met m'n coinbase account, daar loop je alleen als noobje te crypto..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nullr0ute
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-08 11:04
Misschien handig om te vermelden in je forumpost wat de reden is. Het staat in het artikel (toevoegen van XRP) maar het zou fijn zijn om te weten waarom zonder de website te moeten bezoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dacuuu schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 17:43:
Ik verwijder hem ook niet. Een leuk groepje mensen pakt alles aan om xrp de grond in te stampen.

Tevens doe ik niks met m'n coinbase account, daar loop je alleen als noobje te crypto..
inderdaad, je komt als beginnende in crypto al snel bij Coinbase uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nullr0ute schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 17:49:
Misschien handig om te vermelden in je forumpost wat de reden is. Het staat in het artikel (toevoegen van XRP) maar het zou fijn zijn om te weten waarom zonder de website te moeten bezoeken.
:*) Done.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09:03

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Tsja, als een bedrijf iets doet waar je het niet mee eens bent dan stop je met zaken doen, niets raars aan..
(SHELL, Mc Donnald, facebook, etc)
Sommmige mensen vinden XRP prut en vinden dat coinbase geen prut moet listen, daar weggaan of opzeggen is dus ook weinig raars aan.

[ Voor 9% gewijzigd door twain4me op 02-03-2019 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09:03

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 17:29:
Hallo,

Een dag nadat XRP is toegevoegd op de Amerikaanse exchange Coinbase gaat #deletecoinbase viral.
Verschillende nieuwssites posten over gebruikers die hun account verwijderen.

Start de discussie :)
je hebt wat veranderd dus zal nog even reageren:P
Ben jij het met de beweging eens?
Of vind je het wel heel ver gaaan....
Te ver ga je pas zodra je geweld oid gaat gebruiken om je punt over te brengen. je mag toch zeker wel zelf weten of je wel of geen account ergens wil hebben. en ja dat mag je uitspreken .
Zo spreek ik aan de lopende band uit dat amazone donkey balls sucks, maar gezien de omzet luisterd alleen mijn moeder ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Het is vooral een teken dat de community nog steeds behoorlijk kinderachtig is.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0,0001% emo kindjes die denken belangrijk te zijn verwijderen hun account... who cares.
Pagina: 1