Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:57
Hey mensen,

Ik heb hier nu sinds een paar maanden een Samsung qe55q8f staan en wil deze nu toch maar eens aan de muur hangen. Echter heb ik geen flauw idee voor wat voor een beugel ik het beste kan gaan.

Ik zat zelf al te kijken naar een Vogel 3305. Hij hoeft van mij niet per se te draaien of te kantelen. Ook wil ik niet te veel uitgeven en deze is maar 54 euro.

Wel ben ik bang dat ik mijn afstandsbussen kwijt ben. Iemand hier ook nog een goede oplossing voor?

Alle reacties

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:34
Een beugel vinden is toch niet zo moeilijk? Vul je eisen en afm. + gewicht in bij de Pricewatch en er rolt wel wat uit. Vogel is goed maar prijzig.

Er zitten afstandsbussen bij de Vogel 3305 voor het geval de schroeven te lang zijn voor de draadbussen in de TV.
En anders is er bij een bouwmarkt wel wat passends te vinden. Een stapeltje ringen gaat ook wel, maar is een beetje onhandig.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:57
JukeboxBill schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 16:31:
Een beugel vinden is toch niet zo moeilijk? Vul je eisen en afm. + gewicht in bij de Pricewatch en er rolt wel wat uit. Vogel is goed maar prijzig.

Er zitten afstandsbussen bij de Vogel 3305 voor het geval de schroeven te lang zijn voor de draadbussen in de TV.
En anders is er bij een bouwmarkt wel wat passends te vinden. Een stapeltje ringen gaat ook wel, maar is een beetje onhandig.
Dat klopt helemaal, echter herken ik alleen Vogel. Ik zie namelijk ook beugels van All for One, Hama, NewStar, etc. echter zeggen die merken mij dus helemaal niks.

Als ik bij Vogel kijk zie ik bijv. de 3305 en de 8305. Zelfde prijs alleen kan de 8305 iets minder gewicht aan en een iets kleinere TV, echter zouden die beide prima moeten zijn voor de QLED.